הערב בטדי: עירוני פוגשת את ביתר נורדיה

הערב בטדי: עירוני פוגשת את ביתר נורדיה

הפער ביניהן עומד אמנם על 13 נקודות בטבלה, כשביתר נורדיה במקום הראשון בליגה ב' דרום ב' עם 53 נקודות, ואילו עירוני אשדוד רביעית עם 40 ומשחק חסר.

אך היריבות הערב(חמישי,18:00) בין שתי קבוצות האוהדים מעיר הבירה ומעיר הנמל חריפה במיוחד.

עד שבוע לפני המשחק בסיבוב הקודם בין השתיים, היחסים היו נהדרים בין ראשי המועדונים, אלא שאז בעקבות הצטרפותו של פרדי ציון האשדודי לקבוצה הירושלמית, היוצרות התהפכו, וכאמור בסיבוב הקודם במשחק הנערך באצטדיון היא', ניצחו נורדיה משער של אדם מזרחי, שמייד נחזור אליו את עירוני בתוצאה 1-0 והיה זה המשחק בו הפער בין הקבוצות בטבלה החל לגדול.

שרון מרציאנו המאמן של עירוני יודע שאת המקום הראשון בטבלה שמעניק עלייה אוטומטית לליגה א' הוא ככל הנראה לא יצליח להשיג, אבל המטרה של עירוני ברורה והיא כרגע לסיים לפחות במקום השלישי שמעניק משחק בית בשלב הראשון של משחקי הפלייאוף, ולסיים את העונה הסדירה בכושר הטוב ביותר.

היריבה היום של עירוני, הייתה עסוקה בשבוע האחרון בפרשה אחרת לגמרי מאשר המשחק עצמו.

אותו אדם מזרחי שהבקיע את שער הניצחון ביא', נעצר לפני יומיים על מעורבות בהימורים על משחקי כדורגל בליגות הנמוכות ושוהה עדיין במעצר. המכה הזו ללא ספק עצומה עבור הירושלמים ויהיה מאוד מעניין לראות איזו ביתר נורדיה וכמובן איזו עירוני אשדוד יעלו על הכר הדשא הערב.

עוד פרט פיקנטי למשחק הערב עומד על שני שחקנים נוספים שמשחקים בנורדיה.

אליאור משעלי יוצא נוסף של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, שמאז מעברו לנורדיה באמצע השנה לא מפסיק לחורר רשתות, וכמובן הבלם דור אלקבץ, שעד לפני חודשיים עוד ענד את סרט הקפטן של עירוני אשדוד ועזב לטובת כסף יותר גדול.

בעיורני מי שייעדר היום הוא הבלם תמיר בן עמי.

צילום מתוך דף הפייסבוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*