העולה הראשונה לגמר התיכונים היא מקיף ט'

העולה הראשונה לגמר התיכונים היא מקיף ט'

היום בבוקר התקיים חצי הגמר הראשון לאליפות התיכונים בכדורסל העירונית, אשר הפגישה את מקיף ט' ומקיף יא', על הכרטיס הראשון לגמר העירוני. בשורות מקיף ט רועי קידר המצטיין, ובשורות מקיף יא' יוסף אוזלאי.

המשחק נפתח בסערה עם חמש נקודות של רועי קידר, ובסך הכל ריצה של 0-7 למקיף ט. למקיף יא' לקח קצת זמן להתעורר התקפית, אך מהרגע שההתקפה עבדה התוצאות היו בהתאם עם ריצה של 10-0 הכוללת מהפך, והובלה בסוף הרבע הראשון עם התוצאה 14:13 למקיף יא'.

רועי קידר עם שתי שלושות ובנוסף ארבע נקודות של אוריאל בשווילי נתנו למקיף ט' את המהפך וההובלה גדלה לתוצאה 15:23, עידו פורטל עם חמש נקודות בסוף הרבע השני וצמצם את הפער בתוצאה 22:26 למקיף ט'. אף קבוצה לא הצליחה להגדיל את הפער או לצמצם ברב הרבע השלישי עד לקראת סופו, כאשר מקיף ט' עם ריצה משלוש הפרש לעשר נקודות הפרש. מקיף ט' עד סוף הרבע המשיכו לרוץ ולקחו הובלה של 12 נקודות בתוצאה 32:44.

ברבע הרביעי, רבע חלש של שתי הקבוצות, אשר היו עייפות וגמורות. תוצאת הרבע הייתה 15:12 למקיף יא' בלבד.

בר שמשון מאמן מקיף יא' לאחר ההפסד: "בסופו של דבר היה שחקן אחד דומיננטי במקיף ט', רועי קידר. ניסינו לעשות את ההתאמות, לא עבד ובסופו של דבר נפלו רק על זה. רק על זה שהשארנו אותו יותר מידי פנוי לשלשה, היינו צריכים לעשות עליו עבירה יותר טובה. אבל רק מזה לומדים, ניסינו לשנות את זה תוך כדי המשחק, אבל לא קרה. זה הכדורסל, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהיות גאים בעבודה שלנו כי לא וויתרנו לרגע"

דניאל רובין המאמן המנצח של מקיף ט': "הדקנו את הרגל בהגנה קודם כל, שמרנו טוב. אמנם פספסנו טיפה בריבאונדים, אבל ידענו להיות חדים בהתקפה. עשינו סלים קלים, הנענו את הכדור וידענו לשמור על זה לאורך המשחק." הוסיף לקראת הגמר "מתכוננים לגמר קודם כל באימונים חשובים, נתכונן טקטית נגד הקבוצה שתעלה, ונדע לבוא חדים, אני אבוא לראות את החצי גמר השני"

צילום: לירון מולדובן

מאת איתי אניג׳ר

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*