הסרת נקודות חן ושומות בפנים ללא סימן או צלקת בפריסה ארצית מרכזי אתר דוקטור חן

הסרת נקודות חן ושומות בפנים ללא סימן או צלקת בפריסה ארצית מרכזי אתר דוקטור חן

אנשים רבים סובלים מתחושה של חוסר ביטחון בעקבות נקודת חן בולטת או שומה לא אסתטית באזור הפנים. החדשות הטובות הן, שאין שום צורך להמשיך לסבול, היות והיום ניתן להסיר את נקודות החן או השומות, באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת הסרת נקודות חן ושומות בפנים ללא סימן או צלקת, תוך כדי הקפדה על תוצאה אסתטית ברמה הגבוהה ביותר. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת נקודות חן ושומות בפריסה ארצית, הם מציעים ציוד חדשני, צוות מקצועי ויחס אישי ואדיב לכל אורך הדרך.

מה חשוב לדעת לגבי הסרת נקודות חן או שומות בפנים?

רוב האנשים בוחרים להסיר נקודות החן או השומות מסיבות אסתטיות, היות והן גורמות לתחושת חוסר ביטחון או למראה פחות אטרקטיבי. אך עם זאת, חשוב לזכור כי ישנן שומות או נקודות חן שעלולות להתגלות כממאירות, לכן חשוב לבדוק שומות ונקודות חן אצל רופא עור מומחה, כדי לשלול את האופציה הזאת. במידה והנגע עלול להיות ממאיר, יש צורך להסיר אותו בשיטה כירורגית על מנת לשלוח אותו לאבחון. מצד שני, נגע שפיר ניתן להסיר בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת, על מנת ליהנות מהתוצאות האיכותיות והיעילות ביותר.

כיצד מתבצע טיפול הסרת נקודות חן ושומות בפנים ללא סימן או צלקת?

ניתן היום למצוא שיטות טיפול ישנות יותר, כמו למשל שימוש במחט חשמלית, גלי רדיו, שימוש בחנקן נוזלי, כריתה או הסרה כירורגית. אך חשוב לזכור כי כל השיטות האלו פחות יעילות ופחות מומלצות משיטת ההסרה בלייזר. בניגוד לשיטות הישנות שעלולות להותיר צלקות וסימנים בעור, שיטת הלייזר נחשבת לבטוחה לחלוטין לשימוש והיא משאירה את העור חלק ובריא יותר. במהלך הטיפול, קרן הלייזר צורבת את הנגע, אשר מתייבש ומתקלף מעצמו לאחר זמן קצר. כתוצאה מכך, נוצרת שכבת עור חדשה וחלקה, נטולת צלקות או סימנים. במהלך הטיפול נעשית התאמה מושלמת של עוצמת קרן הלייזר לעור של המטופל, דבר שמבטיח תוצאות מדויקות ויעילות יותר. הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי ועומד בתקנים המחמירים ביותר.

מהן הסיבות לבחור בטיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר?

  • הסרת נקודות חן ושומות בלייזר מתבצעת בתהליך מבוקר ולא פולשני, שמונע פגיעה בשכבת הדרמיס של העור. הטיפול מתבסס על תהליך ההחלמה הטבעי של העור, דבר שמבטיח תוצאות אסתטיות מושלמות.
  • ברוב הפעמים מדובר על טיפול בודד, כך שאין צורך לחזור שוב ושוב לטיפולים חוזרים ולבזבז זמן יקר על נסיעות ועמידה בתור.
  • הטיפול אינו כואב, זמן ההחלמה שלו קצר במיוחד וניתן לחזור לשגרה עוד באותו היום.
  • מחיר הטיפול אטרקטיבי במיוחד, כך שתמורת כמה מאות שקלים בלבד תוכלו להיפטר מהשומה או מנקודת החן שהטרידה אתכם במשך שנים.

לסיכום, כל מי שמעוניין לבצע טיפול הסרת נקודות חן ושומות בפנים ללא סימן או צלקת, חייב לבחור בקליניקה מקצועית בעלת וותק וניסיון בתחום. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת נקודות חן ושמות בפנים, הם מציעים ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות ב- 18 סניפים שונים הפזורים בכל רחבי הארץ. הטיפול מתבצע במכשור החדשני ביותר, תוך כדי התאמה מדויקת לסוג ולגוון העור של המטופל. לפרטים ולקביעת תור, צרו קשר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*