הספורט שייך לקהל… הכדורסל חזר לאשדוד!

הספורט שייך לקהל… הכדורסל חזר לאשדוד!

היסטוריה זו לא מילה רק לאירועים גדולים ולמלחמות, רגעים היסטוריים מתקיימים הרבה פעמים במקומות קטנים, עם אנשים קטנים ובמקרה הזה בליגה קטנה של עיר גדולה.

מה לא נאמר על חיבור של קהל לקבוצת ספורט, חיבור לצבע ובעיקר חיבור לסמל. סמל קבוצה וצבעי קבוצה חזקים מכל הנהלת קבוצה שבאה והולכת בין אם היא עשתה טוב לקבוצה ובעיקר אם היא עשתה רע, כמו במקרה של מכבי אשדוד בכדורסל.

ההיסטוריה החולה של הקבוצה טושטשה בהצלחות על הפרקט ותור זהב של הנהלה שהבינה והתחברה, מכבי אשדוד הרוויחה את מקומה בליגת העל לא בדרך המקובלת שהיא זכיה באליפות ועליה ספורטיבית, אשדוד קנתה בכסף את כרטיס העליה בשנת 2010/11 בכסף וכמו שאנחנו יודעים לא הכל ניתן לקניה בכסף.

למרות זאת הצליחה לשרוד אשדוד כמעט כעשור בליגת העל בצורה די מכבדת עם לא מעט רגעים ונצחונות גדולים ,כולל סגנות אליפות, ו-6 פעמים הופעה בחצי גמר גביע המדינה.

 

אשדוד בליגת העל. יציעים ריקים

 

ב-3 השנים האחרונות חוותה הקבוצה שפל חסר תקדים, משחקים ריקים וירידה של 2 ליגות עד לליגה הארצית. העמותה התפרקה והסמל הועתק לקבוצת הבוגרים של הנוער שמתחילה את דרכה מלמטה.

כבר במשחק הפתיחה ניתן היה לראות את השינוי המשמעותי, ההנהלה החדשה של מחלקת הנוער שלשם שינוי מבינה משהו בספורט בכלל ובכדורסל בפרט הפנימה את כל הלקחים והטעויות של הקבוצה הבוגרת ונתנה עדיפות ובעיקר יחס לקבוצת האוהדים שחיכתה בסבלנות 3 שנים לבוא ולהתחבר, 3 שנים של דחיה, חוסר יחס והתעלמות מלאה כשכל רצונם היה לבוא ולעודד כמו כל ארגון אוהדים בארץ ובעולם.

אשדוד גם ניצחה אתמול, והחגיגה היתה מושלמת. כל מי שהיה בעברו מחובר לקבוצת הכדורסל ודעך אנחנו שמחים לעדכן שהכדורסל חזר לעיר. אמנם בליגה ארצית כרגע, אבל הגרעין קיים ואין ספק שהיום הזה הוא יום וסוג של היסטורי לכדורסל המקומי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*