הסכם הגג אשדוד – אושרה תכנית הצעירים "בית בסיטי"

הסכם הגג אשדוד – אושרה תכנית הצעירים "בית בסיטי"

במסגרת הסכם הגג באשדוד מתוכנן להיבנות פרויקט "מתחם הצעירים" ברובע הסיטי בעיר. וועדת המשנה להתנגדויות של משרד הפנים במחוז דרום קיימה בשבוע שעבר דיון ובו דחתה את טענות המתנגדים לתכנית וקיבלה את עמדת העירייה.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד, באמצעות מנהלת הסכם הגג ואגף ההנדסה, עושים הכל על מנת לתת מענה לזוגות הצעירים גם באמצעות  בניית יח"ד במרכז העיר".

לטובת קידום התוכנית המורכבת והקמתן של אלפי יחידות דיור בעיר, הוקמה מנהלת הסכם הגג בראשות המהנדס אייל דוידוביץ', במטרה ללוות את הפרויקטים השונים שייבנו ברחבי העיר תוך הסרת החסמים הבירוקרטים אל מול הגורמים הרלוונטיים ועד לשלב הבניה. אחד הפרויקטים הוא מתחם הצעירים ברובע הסיטי, שייבנה ברחוב הציונות והקליטה (מדרום לשדרות מנחם בגין).

במסגרת הפרויקט מיועדות להיבנות 285 יחידות דיור. מדובר בשטח של כ-17 דונם הכוללים שטחים ציבוריים פתוחים של כשלושה דונם. על פי התכנון, זכויות הבניה למגורים הן כ-40 אלף מ"ר, כ-1800 מ"ר למסחר ועוד כ-35.5 אלף מ"ר למבני ציבור.

התכנית הופקדה לפני מספר חודשים ובזמן זה הגישו תושבים ברובע הסיטי התנגדויות לתכנית. בשבוע שעבר התקיים דיון בוועדה המחוזית בבאר שבע, במהלכו הוועדה בחנה את התנגדויות התושבים, דחתה אותן ואישרה את התכנית בכפוף למספר שינויים בהוראות התכנית.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "עיריית אשדוד, באמצעות מנהלת הסכם הגג ומנהל ההנדסה, עושים הכל על מנת לתת מענה לזוגות הצעירים באמצעות בניית יחידות דיור גם במרכז העיר. פרויקט 'בית בסיטי' נועד לאפשר לזוגות הצעירים בתחילת דרכם לממש את רצונם לגור בעיר האהובה עליהם ולהקים בה בית ישראלי. אני מברך על החלטת הוועדה המחוזית, אשר ראתה עין בעין את הצורך בפיתוחה של העיר תוך מתן מענה רחב וכולל מצד העירייה למוסדות ציבור, חינוך, הסדרי תחבורה ותשתיות".

קרדיט הדמיה: ניר קוץ אדריכלים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*