הסוף לכאבי הגב- הכירו את מכשיר ההנדי קיור לייזר

הסוף לכאבי הגב- הכירו את מכשיר ההנדי קיור לייזר

כאבי גב עלולים להיות קשים, ולעיתים הם עלולים לפגום לנו באיכות החיים. כאשר אנו סובלים מכאבי גב אנו מתקשים להתכופף, להרים דברים כבדים או אפילו להתנועע בחופשיות. פתרון נפלא לכאבי גב הוא מכשיר ההנדי קיור לייזר- מכשיר לייזר רך, קליל ונייד שיכול לסייע בהפחתת כאבי גב ודלקות שלד השריר. אז מה זה בכלל הנדי קיור לייזר? כמה הוא עולה? ולמי הוא מתאים? כל הפרטים בכתבה.

כ-80% מהאנשים יחוו במהלך חייהם כאבי גב. תסמינים של כאבי גב על עלולים להיות לא פשוטים- אתם עלולים לחוש כאבים חזקים, דקירות ותחושת שריפה מקומית. התסמינים עשויים להתפרץ לאחר שישבתם שעות רבות בתנוחה לא נכונה, או כתוצאה מפציעה עקב פעילות גופנית מאומצת. לעיתים קל לאבחן את מקור הכאב, כמו במקרים של פריצת דיסק, אולם יש מקרים שמאוד קשה לאבחן את מקור הכאב. כמו כן, כאבי גב עלולים לנבוע עקב התפתחות דלקתית, כ-5% מכאבי הגב הנמשכים מעל שלושה חודשים מקורם בדלקת. סיבות נפוצות להופעה של כאבי גב: ישיבה ממושכת, השמנת יתר, הריון, עישון, עייפות, חוסר שינה ועוד.

כמה זמן תצטרכו לסבול?

לא ניתן לצפות מראש את תקופת הזמן שהכאב עתיד להימשך בו, הוא יכול לעבור אחרי ימים אחדים או לאחר מספר שבועות. לשמחתנו הסטטיסטיקה מציגה תמונה אופטימית, רוב כאבי הגב יחלפו עד שישה שבועות. כאבי גב תחתון מתחלקים לשלושה סוגים: כאב חריף (עד 6 שבועות), כאב תת- כרוני (6-12 שבועות) וכאב כרוני (מעל 12 שבועות).

כיצד מטפלים בכאבי גב?

ראשית, הימנעו משכיבה ממושכת-  נכון שכאבי גב לעיתים מגבילים את התנועה שלנו ואנו מעדיפים לנוח, אך שילוב של פעילות גופנית מתונה יכולה להפחית את הכאב משמעותית. כמו כן, נסו להימנע מהרמה של חפצים כבדים או מפעילות מאומצת. טיפ נוסף ולא פחות מועיל – קבעו תור למסאז' שיחמם לכם את האזור, חימום המקום יכול להקל על הכאב משמעותית. רבים מאיתנו מתפתים לטפל בכאבים באמצעות משככי כאבים, זו אמנם האופציה הכי קלה, אך היא נחשבת לפחות בריאה כיוון שהיא יכולה לגרום להתפרצות של תופעות לוואי. אנו ממליצים להתמודד עם הכאב בעזרת פתרונות טבעיים ונקיים מכימיקלים- הנדי קיור לייזר הוא הפתרון הטבעי המושלם להתמודדות עם כאבים.

הכירו את הנדי קיור לייזר

הנדי קיור לייזר (Handy Cure Laser) הוא מכשיר תוצרת כחול לבן המבוסס על קרני לייזר רכים ומשלב אנרגיות ריפוי שמגבירות את קצב ההחלמה- בנוסף, האנרגיות מגבירות את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. המכשיר מאפשר פתרון רפואי נקי מכימיקלים. הוא מאושר ע"י משרד הבריאות, הנציבות האירופית וה-FDA.

איך המכשיר פועל?

הוא מתבסס על לייזר רך שחודר לעומק הרקמה וממריץ את מחזוריות הדם והחמצן. כמו כן, הוא גם מסייע בתהליך חילוף החומרים. הטיפול פשוט וידידותי, לא כואב ולא מלווה בתופעות לוואי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להניח את המכשיר מספר דקות על אזור הכאב. הוא מכשיר ביתי, נוח ונטען ואתם יכולים להשתמש בו לכל אורך היום-. על מנת להשיג תוצאות חשוב להתמיד בשימוש יומיומי במכשיר.

אז אם מאסתם במשככי כאבים, ואתם משתוקקים למצוא טיפול טבעי לכאב שגם משיג תוצאות מעולות לטווח הארוך- אל תהססו, רכשו את מכשיר ההנדי קיור לייזר. התייעצו עם המומחים במ.ד.ס פארם, אנו מתמחים בשיווק של מגוון רחב של מוצרים רפואיים שנועדו להקל על כאבך, המוצרים שלנו סייעו לאלפי אנשים לשפר את מצבם הבריאותי. הקניה דרכנו מאובטחת, ויש לנו שירות לקוחות מצוין ואדיב. אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה וייעוץ.

צילום: שאטרסטוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*