הסדרות שעשו קאמבק בשנים האחרונות

הסדרות שעשו קאמבק בשנים האחרונות

כולנו מכורים לסדרות טובות ואיכותיות, וללא ספק אחד הרגעים העצובים הוא כאשר הסדרה האהובה עלינו נגמרת. לכן, רבים שמחו בשנים האחרונות כאשר סדרות פופולריות ואהובות כמו תיקים באפילה, טווין פיקס ורוזאן, קמו לתחייה טלוויזיונית ושבו לסיבוב נוסף המאפשר לנו לצפות בהן מחדש וליהנות מבינג' עם המשפחה ו/או החברים.

רוב הצופים בארץ ובעולם רוצים שסדרות נוסטלגיות ואיכותיות יעשו קאמבק ויחזרו למסך הקטן. אז אילו סדרות איכותיות עשו קאמבק מרשים אחרי כמה שנים ואילו סדרות עשו קאמבק פחות מוצלח?

תיקים באפילה

סדרת המתח והמדע הבדיוני תיקים באפילה של היוצר כריס קרטר שודרה בין השנים 1993 עד 2002 ברשת FOX. ב-2015 הודיעה רשת FOX על חידוש הסדרה האהובה כמיני סדרה בת 6 פרקים, ולאחר כן הסדרה שבה למסך הקטן לענה ה-11, העונה האחרונה כללה 10 פרקים ושודרה בין ינואר לחודש מרץ 2018.

עונות ההמשך של הסדרה, 10 ו-11, מוכרות בישראל בשם תיקים באפילה: התחייה. אלו עונות המשך לסדרה המצליחה והמקורית, וגם בקאמבק של הסדרה מככבות הדמויות האהובות כמו סוכני ה-FBI פוקס מאלדר (דיוויד דוכובני) ודיינה סקאלי (ג'יליאן אנדרסון). למרות הצפיות הרבות מהקאמבק של הסדרה הפופולרית, רבים מהצופים התאכזבו מסדרות ההמשך כיוון שהעלילה יחסית חוזרת על עצמה. כמו בעונות הקודמות המתח בין שני כוכבי הסדרה מחזיק את עיקר העניין, והמשחק של הכוכבים משובח.

רוזאן

הסדרה רוזאן היא קומדיית מצבים מוצלחת ומבדרת ששודרה ברשת ABC בין השנים 1988 ל-1977. בשנת 2018 הסדרה רוזאן חזרה למסך הקטן עם עונה חדשה, כמעט 21 שנים אחרי סיומה. העונה החדשה עשתה קאמבק מוצלח ומרשים במיוחד, אך למרות ההצלחה האדירה והרייטינג המעולה שגרם לסדרה לכבוש את המקום הראשון בטבלאות הדירוג, ציוץ מעט אומלל של הכוכבת והיוצרת רוזאן בר הוביל לביטול הסדרה והעונה ה-11 שכבר הייתה אמורה להגיע למסכים לא תשודר.

ויל וגרייס

ויל וגרייס היא סדרה אמריקאית מרשת NBC, זו סדרה של קומדיית מצבים העוסקת ברובה ביחסים בין ויל טרומן לגרייס אדלר. הסדרה שודרה במשך 8 עונות בין השנים 1998 ל-2006. ב-2019 הסדרה עשתה את אחד הקאמבקים המצליחים ביותר בשנים האחרונות עם רייטינג גבוה במיוחד ומחמאות רבות ממבקרי הטלוויזיה.

טווין פיקס

סדרת הטלוויזיה האמריקאית של היוצרים דיוויד לינץ' ומארק פרוסט שודרה ברשת ABC מאפריל 1990 ועד יוני 1991. הסדרה המקורית הופקה ע"י חברת ההפקות של אהרון ספלינג, הסדרה הוותיקה כללה 30 פרקים ושתי עונות. בשנת 2017 ולאחר המתנה ממושכת שודרה עונה שלישית של טווין פיקס במהלך שנת 2017.

בסדרת ההמשך שעשתה את אחד הקאמבקים המרשימים בשנים האחרונות, חזרו לככב כל הדמויות המוכרות, חלקן איומות ומטורפות, ובראשן כמובן סוכן ה-FBI דייל קופר. אז אמנם אנחנו כבר יודעים מי רצח את לורה פאלמר, אך הקאמבק של סדרת הקאלט האהובה הפך לאירוע מרגש העומד בפני עצמו, וכל חובבי הסדרה זכו לראות מחדש את הדמויות האהובות והמסקרנות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*