הנה כמה אתרים שימושיים שייקלו עליכם בלימודים

הנה כמה אתרים שימושיים שייקלו עליכם בלימודים

חשוב לשמור על ראש פתוח
בין אם אתם מתכוננים לבחינת הבגרות הקרובה במתמטיקה, מחפשים את הדרך האישית שלכם להשתפר בשפה האנגלית או סתם מחפשים סיכום טוב לקראת המבחן בהיסטוריה – ספר הלימוד לא תמיד מספיק. בעולם הדיגיטלי של היום, המידע נמצא למעשה בכל מקום. הצורך המשמעותי בספרים פחת עם השנים וכיום, באמצעות מבחר אתרים באינטרנט ניתן להנות מידע עשיר במיוחד כמעט בכל נושא. בשביל לעזור לכם להעשיר את הידע ובמידת הצורך לעבור בקלות את הבחינה הבאה, ריכזנו עבורכם כמה מהם. בהצלחה!

מצאו תרגום לכל מילה – מורפיקס
בין אם אתם קוראים ספר באנגלית ומחפשים את הפירוש המדויק ביותר למילה שאתם לא מכירים, לומדים לפסיכומטרי ורוצים להנות מאוצר מילים עשיר ואפילו סתם עובדים על כישורי השפה שלכם – כנראה ששווה לכם להכיר את מורפיקס. מורפיקס הוא מילון אינטרנטי אנגלית עברית פשוט במיוחד לשימוש. נוסף על הממשק הוואבי הנגיש, תוכלו להנות מהמילון גם מאפליקציה שתוכלו להריץ בסמארטפון שלכם.

תהנו מהמרת יחידות פשוטה – מחשבון בקליק
למי מאיתנו לא יצא להסתבך עם המרת יחידות – החל ממעבר מסנטימטרים למטרים וגרמים לקילוגרמים ועד למעברים מורכבים יותר שאנחנו פשוט מתקשים לעשות לבד. האתר "מחשבון בקליק" בא לתת מענה לבעיה המציקה הזאת. באתר תוכלו למצוא מבחר אדיר של מחשבונים לשלל המרות יחידות בתחומים שונים – החל ממחשבון להמרת יחידות אורך, נפח וטמפרטורה ועד למחשבונים לחישוב אחוזים ואפילו מחשבון BMR לחישוב שריפת קלוריות. האתר המיוחד הזה שימושי במיוחד לתלמידי תיכון וסטודנטים אך שימושי לא פחות לאלו מאיתנו שרוצים לחסוך בזמן החישובים המורכבים.

לצלוח את הבגרות במתמטיקה בקלות – emath
בין אם אתם בהקבצה של חמש יחידות לימוד, ארבע או שלוש, כנראה שכולנו מסכימים שלימודי הבגרות במתמטיקה מאתגרים, מורכבים ולא פעם אפילו מתישים. האתר emath הוא אתר שימושי במיוחד לתלמידי תיכון שמתכוננים לבחינות האמצע, המתכונות והבגרויות. באתר תוכלו למצוא פתרונות לשלל שאלות במבחר ספרי הלימוד השונים. באופן כזה תוכלו לבדוק את עצמכם, ללמוד ואפילו להשתפר.

האנציקלופדיה הידידותית – ויקיפדיה
את ויקיפדיה אמנם כולנו מכירים, אבל בעולם של ימינו לא פעם אנחנו נוטים לשכוח אותה. ויקיפדיה היא ללא ספק האינצקלופדיה האינטרנטית הגדולה ביותר שמוצעת בעולם שלנו כיום והיא מכילה מידע עשיר בשלל תחומים ועניינים. בין אם אתם מתקשים בהבנת חומר לימודי בבית הספר ובין אם אתם מחפשים להעשיר את הידע האישי שלכם – תוכלו להיות בטוחים שויקיפידיה תוכל לתת לכם מענה.

תלמדו שפה חדשה לגמרי לבד – דואלינגו
מי מאיתנו לא רצה ללמוד שפה? בין אם מדובר בשיפור כישורי האנגלית שלנו, רכישת יכולות שיח בסיסי בספרדית או אפילו לימודי רוסית – תהליך רכישת השפה הוא לא פשוט. האפליקציה דואלינגו באה להקל על התהליך המסובך הזה ולהנגיש אותו לקהל הרחב. באפליקציה תוכלו ללמוד כל שפה כמעט שתרצו מאפס – ללמוד את חוקי הדקדוק, להרחיב את אוצר המילים ולבסוף, אפילו לבנות פסקאות ומשפטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*