הנה זה בא: תביעת הענק של בן זקן תובע נגד גלבר – 26 מיליון ש״ח

הנה זה בא: תביעת הענק של בן זקן תובע נגד גלבר – 26 מיליון ש״ח

הלן גלבר, המועמדת לראשות העיר לא תכננה מעולם להתעסק בשלב זה של הבחירות לא בענייני הקלטות ובטח לא להתגונן מתביעת ענק אותה הגישו אנשי העסקים אברהם נניקשווילי, היזם האשדודי ג׳קי בן זקן והחברות סגול ב.ר השקעות בע"מ, גנדר פרויקטים בע"מ, ומנור א.ד בניין והשקעות בע"מ. הסכום אותו תובעת הקבוצה עומד על לא פחות מ-26 מיליון ש״ח.

אין ספק שמדובר בדאגה לא קטנה מצד המתמודדת שמכחישה בתוקף את כל הטענות נגדה, ככל הנראה הלן גלבר תמשיך להתמודד כפי שהתמודדה עם רצף ההקלטות שפורסמו באתר אשדוד און ליין שבבעלותו של בן זקן בדרכה המוכרת, התעלמות מוחלטת והבטחה כי ב-30 באוקטובר יוחלף ראש העיר ושום דבר לא יעצור בעדה.

בכתב התביעה נטען ש"גלבר הציעה לאיש עסקים לרכוש פרויקטים בבעלות התובע 4, להם היא התנגדה נחרצות, מתוך הנחה שהתובע 4 יתייאש מדרך החתחתים שהנתבעת מעבירה אותו במשך כ-9 שנים וימכור את נכסיו בעיר בנזיד עדשים; כי גלבר מקדמת באופן נמרץ פרויקטים נדלנ"יים בעיר לתורם פוטנציאלי לקמפיין הבחירות שלה לראשות העיר, לרבות פרויקטים בבעלות התובע 4, אשר עד לאותו מועד גלבר התנגדה ךהם בכל תוקף, ואף עתרה מספר פעמים לבית המשפט לצורך עצירתם; כי בתמורה לפעולותיה הפסולות, גלבר ביקשה מאיש העסקים לממן עבורה את קמפיין הבחירות שלה לראשות העיר, בסך של 3 מיליון שקל וכי גלחבר הציעה לאיש העסקים מספר דרכים "יצירתיות" לעקוף את המגבלות הקבועות בחוק הרשויות המקומיות".

ממטה הלן גלבר נמסר בתגובה: "הציבור מבין שלסרי וחברו ג'קי בן זקן רוצים לפעול באשדוד כאוות נפשם. הלן גלבר לא תאפשר להם לפגוע באינטרסים של תושבי אשדוד. בשבועות האחרונים הופצו קלטות שמע מזוייפות, ערוכות ומבושלות שנועדו לפגוע בהלן. הלן גלבר פועלת במסגרת החוק כנגד התנהגותו של ג'קי בן זקן העבריין המורשע. בין היתר, הגישה בשבועות האחרונים מספר תלונות על איומים וניסיון להצר את צעדיה. הלן לא תהסס לפעול בכל דרך שהחוק מקנה לה, מדובר בתביעת הפחדה והשתקה. זהו עוד ניסיון נואש להטות בחירות. הטיית בחירות הינה מעשה פלילי. הלן לא תיכנע ותמשיך בדרכה"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*