המתנה המושלמת לחורף – כובע גרב מודפס

המתנה המושלמת לחורף – כובע גרב מודפס

ישראל היא לא קנדה אבל גם כאן קר בחודשי החורף, במיוחד בשעות הערב ובימים של סופה, גשם ורוחות. הדרך הטובה ביותר לשמור על עצמנו מפני התקררות היא חימום הגוף הכולל גם את הראש ומסיבה זו בעיקר הכובע החורפי המודפס הוא מתנה קטנה ומושלמת. אפשר לתת את הכובע במתנה במגוון רחב של אירועים ולהדפיס עליו כמעט הכול, אז מה מומלץ לדעת לפני שיוצאים לדרך ומדפיסים? כדאי להמשיך לקרוא.

מתי נותנים כובע גרב מודפס במתנה?

יש לא מעט אירועים בהם ניתן לתת את כובע הגרב המודפס במתנה, יש שיבחרו להדפיס כובע אחד בלבד כמתנה אישית ויש שיבחרו לבצע הזמנה של כמות כובעים כמתנה לקבוצה מסוימת. כשמדובר על יחידים, בדרך כלל מי שיבחר לתת את המתנה יבצע כיתוב או הדפסה מדויקים לטעמם האישי של מקבלי המתנה, זו יכולה להיות תמונה ספציפית שהם אוהבים, משפט שהם מתחברים אליו, סמל מסוים שלא ניתן להשיג על כובעים וחולצות או משפט הומוריסטי. המתנה יכולה להיות לכל אירוע אישי, החל מיום הולדת ועד לציון אירוע מסוים כמו יום חברות, יום נישואין, יום האהבה ועוד.

כאשר מדובר על הזמנות קבוצתיות, לרוב יהיה זה אירוע מסוים אליו מבצעים את ההדפסה. זה יכול להיות טיול חורף של תנועת הנוער, סיום מסלול או קורס בצבא, מסיבת חנוכה בגן הילדים, הפתעה עבור אירוע מיוחד בבית הספר, מתנת אירוע בחתונה או בת מצווה ועוד.

כובע גרב מודפס לעובדים

האחראים על משאבי האנוש בחברות ומשרדים רבים במשק נמצאים בחיפוש מתמיד אחר רעיונות מקוריים למתנות קטנות ומפנקות לאורך השנה. פסח וראש השנה הם אמנם החגים המשמעותיים, אך הפינוק האמיתי הוא במתנות הקטנות בחגים לאורך השנה, אלה שאנו לא מצפים לקבל עבורם דבר. בעיקר בט"ו בשבט, בחנוכה וביום האהבה מתנת כובע מודפס מדויקת למזג האוויר הקריר והיא תמיד שימושית. כאשר מבצעים עליה הדפסה רצוי שתהיה מעודנת כדי שהכובע יהיה שימושי. ניתן לשים משפט נעים ומחמם מהעבודה, לוגו או סמל קטן של המשרד או להדפיס תמונה הומוריסטית שכולם יבינו.

בחירת צבע הכובע

אחת הבחירות המשמעותיות בהדפסה תהיה של צבע הכובע. אפשר מצד אחד לבחור צבע שמסמל את האירוע, למשל, אם נותנים את הכובע במתנה לקבוצת אוהדים של קבוצת ספורט מסוימת – מומלץ שהכובע יהיה בצבעי הקבוצה, אך אם אין צבע מסמל ההמלצה היא לבחור צבע ניטרלי. במיוחד כאשר נותנים מתנה לקבוצת אנשים קשה מאוד לקלוע לטעם האישי של כולם, לכן בחירה בצבע ניטרלי כמו כחול כהה, שחור או צבע בהיר יכולים להיות מדויקים יותר לקהל הרחב.

שימו לב לצבעי ההדפסה לעומת צבע הכובע

כיום ניתן להדפיס כל תמונה על כל כובע – הכול נעשה באופן ממוחשב ומרחוק והדבר רק מצריך את בחירת התמונה והכובע. עם זאת, יש לשים לב שצבעי ההדפסה נוגדים את צבע הכובע הנבחר, אחרת צבעי ההדפסה יבלעו בתוך צבע הרקע שעליו הם נמצאים. בחרתם הדפסה שהצבעים העיקריים שלה הם אדום? אל תבחרו בכובע גרב אדום, כתום או צהוב – בחרו צבע מנוגד שיסייע להבליט את ההדפסה.

ומה כדאי לבדוק לפני שמבצעים את ההזמנה?

הדפסות על גרביים מבצעים היום אונליין ולצד הנוחות הרבה יש לשים לב שמבצעים את ההזמנה מעסק איכותי שיספק תמורה גבוהה עבור התשלום. הכלל הראשון הוא לחפש אחר ביקורות ברשת, ניתן לעשות זאת בקלות בגוגל והדבר יכול לספק אינדיקציה מהירה האם בית העסק אמין, האם המשלוחים מגיעים בזמן, האם איכות ההדפסה גבוהה והאם המחירים תואמים את הממוצע בתחום בשוק.

ראיתם מחיר זול במיוחד? אל תתפתו, דברו עם בית העסק ודרשו לראות את המוצר לפני ביצוע הזמנה גדולה, גלו בעצמכם האם מדובר על מוצר איכותי מספיק והאם המחיר משתלם באמת. כשמזמינים כמויות גדולות בדרך כלל המחיר משתלם יותר, אך כדאי מאוד לוודא שהמחיר משתלם בשל סיבה זו ולא בשל העובדה שנעשה שימוש בכובעים לא איכותיים או במכונות הדפסה מיושנות אשר פוגעות באיכות ההדפסה.

לסיכום, כיום ניתן לעצב בקלות כובע גרב בסגנון שלכם ומי שיעשה זאת בחוכמה ייהנה מלא מעט מחמאות על התוצאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*