המשטרה עצרה בן 16.5 שמכר סמים לקטינים

המשטרה עצרה בן 16.5 שמכר סמים לקטינים

לפני כשבוע במהלך פעילות שגרתית של שוטרי הסיור ממשטרת אשדוד, עיכבו השוטרים לבדיקה שני קטינים באחד הרחובות בעיר. בחיפוש שערכו על גופו של אחד מהם נמצא חומר החשוד כסם מסוג 'חשיש'. השניים נלקחו לחקירה, שם התברר כי אחד השניים נתפסו בעיצומה של עסקת סמים.

אחד הקטינים (בן 16.5) תושב אשדוד, נחקר ע"י חוקרי הנוער של משטרת אשדוד. בחיפוש שנערך בביתו מצאו בלשי הנוער חומר נוסף החשוד כסם מסוג 'קנאביס'. כבר בתחילת חקירתו עלה החשד כי הקטין הינו סוחר סמים, מה שאומת בהמשך החקירה. לאחר הארכת מעצרו, היום הוגשה כנגדו הצהרת תובע בבימ"ש. עפ"י החשדות וסעיפי האישום העומדים כנגדו הקטין היה מעורב בלא פחות מתשעה מקרים שונים בהם סיפק סמים לנערים אחרים. מחר צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בגין סחר בסמים, הדחת קטין לסם ואחזקת סמים.

"במהלך חקירה מקצועית שביצענו, הבנו כי הקטין היה נוהג כדרך קבע למכור סמים לבני נוער אחרים בעיר. פעמים רבות הכסף שהושג באמצעות הסחר האסור שימש למימון הימורים ומשחקים אסורים. אנו נמשיך לפעול בנחישות כנגד אותם מחוללי פשיעה, ובפרט בקרב בני הנוער", מציין קצין הנוער של משטרת אשדוד, פקד חי עוזר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*