המקרים בהם חשוב לשכור שירותי עוד חדלות פירעון להסדר חובות

המקרים בהם חשוב לשכור שירותי עוד חדלות פירעון להסדר חובות

תהליך של הסדר חובות שמתבצע באופן עצמאי לא תמיד עובד. אלו המקרים בהם יש לשכור את שירותי התותחים הגדולים. אנשים רבים נקלעים לחובות עמוקים מסיבה זו או אחרת. במקרים מסוימים, זה בגלל שהם מתנהלים בפזרנות שאינה מחושבת עם כרטיסי האשראי שלהם.

במקרים אחרים, החובות נובעים מנסיבות שלא ניתן יכולים לשלוט בהן, כמו תיקוני חירום בבית או חשבונות רפואיים. אם אתם מתמודדים עם המון חובות עד לנקודה שבה אינכם מסוגלים לשלם אותם, חשוב לקבל את הסיוע של עוד חדלות פירעון כדי להגיע להסדר עם הנושים.

הצד החיובי של שכירת עורך דין להסדר חובות הוא קבלת מומחה בתחום שבקיא בהדיפת נושים עם סיכויים למחיקת חלק מההתחייבויות הכלכליות שלכם.

עכשיו בואו נבהיר למה חשוב לשכור שירותי עוד חדלות פירעון:

אין צורך בשירותי עורך דין כדי לנהל משא ומתן עם נושים. ניתן לנסות לנהל דיונים אלו לבד, אבל שאלת ההצלחה היא כבר סיפור אחר. אם אתם מחפשים עזרה מבחוץ בהתמודדות עם החוב שלכם, תוכלו להיעזר בחברת עורכי דין שמתמחים בהסדר חובות.

היתרון של שימוש בשירותי עוד חדלות פירעון הוא שיש מישהו שלא רק מנוסה בהסדר חובות, אלא עשוי לדעת איך לעזור לכם להפחית את הסיכונים המשפטיים שלכם. כשמבינים את חשיבות שכירת השירותים המשפטיים, חשוב לקחת בחשבון גם כמה תרחישים שבהם העסקת עורך דין להסדר חובות יכולה להיות הגיונית.

החוב שלכם משמעותי

אם אתם חייבים לנושים סכומי כסף שמאפשרים לכם לבקש הפחתה או תוכנית תשלומים, כמו למשל, במקרים בהם אתם חייבים לנושה  8,000 ₪ ומציעים תשלום של 4,000 ₪ על מנת להסדיר את החוב הזה, הנושה עשוי להסכים לפתרון שהצעתם, מכיוון שהוא מזהה את ההזדמנות לקבל לפחות חלק מהחוב.

אבל אם אתם חייבים לנושים שונים סכומי כסף משמעותיים, חשוב שתשכרו שירותי עוד חדלות פירעון על מנת להפחית את סכום החוב. עורך הדין ינהל בשמכם את הדיונים עם הנושים, על מנת למנוע הגעה לערכאות משפטיות.

הנקודה שחשוב להפנים היא שאתם מעוניינים לפתור את המצב ולהשיב את חייכם למסלולם

אם החובות שלכם גבוהים במיוחד, יתכן שלא תהיה ברירה אלא להכריז על פשיטת רגל, אלא שחשוב לקחת בחשבון את כל השיקולים הכרוכים בצעד זה, מכיוון שההליך יישאר ברשומות שלכם במשך כמה שנים, ועלול להשפיע על ציוני האשראי שלכם.

לכן, עם שכירת שירותי עו"ד חדלות פירעון תוכלו להפחית את הסיכויים שלכם להימנע מגורל זה, ולהתמודד עם החובות מבלי להשפיע על עתידכם הכלכלי. המנגנון המשפטי והמוסדי של ישראל מאפשר לחייבים להתמודד עם חובותיהם, ולשפר את המצב הקיים, על מנת שניתן יהיה להשיב את החיים למסלולם, ולפתח התנהלות כלכלית חדשה לחלוטין.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*