המקרה המעניין של חברת אוקספייפר

המקרה המעניין של חברת אוקספייפר

בתור חברה המתעסקת בתחום ההדפסות הרי שאנחנו תמיד חותרים להבין מהם הצרכים של הלקוחות שלנו. הרי אם כולם היו רוצים אותו הדבר הרי שהיינו מגיעים לגן עדן. מצד שני על מנת שכן נוכל לעמוד ביעדים השונים הרי שיש רגע קטן בו צריך  לשאול למה בדיוק משמשת ההזמנה אשר הם ביקשו לבצע. כך הגענו למקרה של חברה שרצתה בסך הכול מדבקות. אך יש לדעת כי ישנם אלפי אפשרויות למדבקות כאלו ואחרות כאשר לכול אחת יש שימושים ספציפיים ביותר. בהמשך לכך, מקרה המדבקות הוא מקרה יוצא דופן המעיד על הכלל. היכולת להגיע לממדים הקטנים ביותר ומצד שני להיות נאמנים לרף הגבוה אשר נמשך בין העבודות השונות.

פרטי המקרה לעומק

חברת אוקספייפר ביקשה להדפיס מדבקות על פי כמות ויעילות מסוימת. כך נדרשנו לשאול את עצמנו מהו המוצר אשר יכול להיות הטוב ביותר בשביל מטרה זאת? בהמשך למקרה היינו צריכים לבדוק את המאפיינים השונים של תחום מדפסות המדבקות. כך הבנו מהו המוצר המתקדם והמתאים ביותר לעניין זה וליעד הספציפי של אוקספייפר. בסופו של יום ביקשנו להציע ללקוח את מדפסת CITIZEN 331. מדפסת אשר מסוגלת לעמוד במטרה של הדפסת מדבקות רבות בצורה יעילה למדי. בכול הנוגע למדבקות יש להבין כי אנחנו מדברים על הצורך של כול מדבקה ומדבקה להיות דומה בדיוק אחת לשנייה.

מדפסת אחת שימושים רבים

מוצר CITIZEN 331 הוא מדפסת אשר היכולת המרכזית שלה היא להדפיס מדבקות. אך המדבקות אשר היא מסוגלת להדפיס הן כאלו אשר שייכות למוצרים שונים. כך למשל אפשר להדפיס מדבקות מחירים, מדבקות עם ברקודים, מדבקות עם שמות של אנשים ותפקידים ומדבקות עליהן מודפסות תמונות. ניתן להבין כי מדפסת מדבקות יכולות להתאים במיוחד בשבילכם לשימושים שונים אשר קיימים. מצד שני, יש לדעת האם המדפסת המסוימת מסוגלת בדיוק להדפיס את המדבקות שאתם צריכים, כך ישנו צורך להבין מהו הגודל של המדבקה, כמה מדבקות צריך ועוד ועוד. בסופו של יום, מדפסת מדבקות
CITIZEN 331 הפכה לתשובה הטובה ביותר בשביל אוקספייפר.

אנשי שירות לכול מי שצריך

כעת יש לעצור לרגע ולהבין כי העבודה שלנו אינה מתחילה ונגמרת במעמד המכירה. מאחורי האפשרות להביא לכם מוצר מסוים , עומד הרצון להביא לכם מוצר יעיל . כזה אשר אפשר להתקין אותו במהירות ובכול מקום. חברת גט קופי מעסיקה אנשי מקצוע המסוגלים להתקין את המוצרים השונים ואף ללמד את הלקוחות כיצד להשתמש במוצר שהם עומדים לקבל. אנשים אלו יודעים להיות מקצועיים בעניין הטכני ולהגיע למקום בו יהיה אפשר להביא כול מוצר לכול ולהתקין אותו בתשתיות שונות. בהמשך לכך ישנו צורך להיות מקצועי בעניין הרגשי והאישי. כך המתקינים יכולים להיות נחמדים אל הלקוחות ולתת להם שירות אדיב ביותר.

גט קופי- יעילות היא שם המשחק

חברת גט קופי ביקשה להגיע במהירות אל משרדי הלקוחות ולבצע מולם עבודה מקצוענית ומהירה ביותר על מנת שתהיה הרגשה שנוצר מצב בו ישנה יעילות מוגברת. עבודת אנשי החברה, עבודת המוצרים, עבודת המתקינים, יעילות צריכה להופיע לה בכול תחום ותחום. גט קופי נמצאת פה בשבילכם על מנת להציע שירותי הדפסה, רכישת מוצרי מדפסת ואפשרות לתת לכם עצות בכול הקשור לתחומים אלו. יש להבין כי מדובר בתחום מורכב אשר כול אחד ואחד יכול למצוא את עצמו מתמודד עם הדבר. אל תגבילו את עצמכם מהאפשרות להשתמש בשירותיה המגוונים של חברת גט קופי. אנחנו נמשיך להשתפר בשבילכם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*