המקלטים העירוניים זכו ב-5 כוכבי יופי

המקלטים העירוניים זכו ב-5 כוכבי יופי

ועדת התחרות "מוכנות לחירום בישראל יפה" קיבלה את ממצאי הבדיקה של צוות הערכה מטעם המועצה לישראל יפה, אשר ביקרו באשדוד וערכו ביקורת במקלטים העירוניים, והעניקו לאשדוד 5 כוכבי יופי לשנת 2023. הברכה והתודה לאגף הביטחון העירוני ולעושים במלאכה. אשדוד – גם בטוחה וגם יפה.

אגף הביטחון מקיים כל השנה פעילות והיערכות בכל תחומי הביטחון, על מנת להבטיח רמת מוכנות גבוהה ומהימנה לכל תרחיש חירום. כך בנושאי הביטחון האישי הנוגע בכל תושב/ת בעיר וכך באבטחה ובתחזוקת מוסדות. בתוך כך, נושא המקלטים העירוניים זוכה להתייחסות נפרדת במטרה לשמור על רמתם התפקודית, כך שבעת חירום ימלאו את תכליתם. על המשימה אחראי דוד בן שטרית, סגן מנהל אגף הביטחון העירוני, והשנה הם זכו ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה.

באגף הביטחון העירוני אומרים על התחרות: במסגרת תחרות "מוכנות לחירום בישראל יפה", יוזמה ייחודית של המועצה לישראל יפה, נבדקים כל המקלטים העירונים ברשויות בישראל בהתאם לקריטריונים שקבעה ועדת התחרות. צוות הערכה מטעם המועצה לישראל יפה, מבקרים ברשויות המקומיות ועורכים ביקורות במקלטים העירוניים. את הממצאים שלהם הם מעבירים לוועדת התחרות בצירוף חוות דעת והמלצות.

צוות הבדיקה שביקר באשדוד המליץ להעניק לאשדוד 5 כוכבי יופי לשנת 2023, ומנכ"ל המועצה לישראל יפה מר משיח ויצמן שיגר מכתב לראש העיר, בו הוא מודיע כי במסגרת תחרות 'מוכנות לחירום בישראל יפה' 2023, "אנו מתכבדים להעביר אליכם את סיכום התרשמות צוות הערכה, אשר ביקר במקלטי יישובכם, ועל בסיס ממצאיו העניקה ועדת התחרות: 5 כוכבים לאשדוד".

ויצמן מוסיף כי צוות ההערכה ביקש לציין לשבח את הפעילות הברוכה שהעיר משקיעה בנושא ביטחון ובטיפוח ואחזקת המקלטים, והדגיש כי "הודות למודעות העיר לערכי איכות חיים וסביבה לצד מוכנות לשעת חירום גם בעת שיגרה", אשדוד מקדמת את מטרות התחרות לרווחת התושבים ולהיערכות הלאומית לשעת חירום.

על מנת לשמור על רמת אחזקה נאותה של המקלטים, בעיריית אשדוד נקטו במדיניות המאפשרת לקהילה לעשות שימוש במקלטים בימי שגרה וע"י כך לתחזק את המקלט כל השנה. בשעת חירום המקלטים נפתחים מיד לציבור ומשמשים לתכליתם המלאה כשהם נקיים ובמצב תחזוקתי טוב.

ראש העיר שיבח את עבודת אגף הביטחון העירוני בראשות אל"מ (מיל.) אריה איטח ואת סגנו דוד בן שטרית, על הזכיה ב-5 כוכבי יופי, והודה להם על הפעילות שנעשית בנושא המקלטים העירוניים ובכלל. אשדוד גם בטוחה וגם יפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*