המציל ש״שבר שמירה״ קיבל את תמיכת בית המשפט

המציל ש״שבר שמירה״ קיבל את תמיכת בית המשפט

בית הדין לעבודה בבאר שבע קבע שמנהל אגף החופים בעיריית אשדוד דרש ממציל לבצע פעולות שמירה, בניגוד להסכמת הצדדים שקיבלה בעבר תוקף של פסק דין השופט צבי פרנקל מבית הדין לעבודה בבאר שבע קבע היום ( צ"ו 40881-05-16 ) שעיריית אשדוד פעלה בניגוד להסכמות בין הצדדים שקיבלו תוקף של פסק דין.

מציל בעיריית אשדוד, הגיש בעבר תביעה נגד עיריית אשדוד לאור הכוונה להעבירו מתפקיד עוזר מנהל מחלקת החופים, בעקבות התביעה שהגיש, הגיעו מר רחמים והעירייה להסכם שקיבל תוקף של פסק דין שהתובע יעבוד ארבעה ימים כמציל ובשאר הימים ימשיך למלא את תפקידו שכפי שהוא מילא עד לאותו יום (2.1.13). למרות פסק הדין, מנהל אגף החופים החליט להטיל על התובע מחודש מאי האחרון לשמור במהלך השבת על החוף הנפרד כדי שלא יכנסו לשם מתרחצים. התובע טען שהדרישה ממנו לשמור 12 שעות ברצף היא בניגוד לפסק הדין, מפני שלא עשה זאת קודם לכן.

בית הדין לעבודה קיבל את התביעה וקבע שמר תורג'מן הטיל על התובע משימות שהתובע לא מילא לפני 2013 ולכן פעל בניגוד לפסק הדין.

השופט פרנקל קבע שהעובדה שמר תורגמן אינו שבע רצון מההסכמה אינה יכולה לפגוע בזכויות התובע מכוח ההסכמה שקיבלה תוקף של פסק דין.

העירייה חויבה בהוצאות בסך של 7,000 ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*