המחווה המיוחדת של סוחרי שוק ו'

המחווה המיוחדת של סוחרי שוק ו'

הסוחרים במרכז המסחרי ברובע ו׳, בשיתוף היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ומינהלת הרובע, העלו יוזמה מבורכת ויחלקו תווי קניה בשווי כולל של 8,000 ₪ למשפחות מעוטי יכולת, באמצעותם יוכלו לרכוש בחנויות המרכז. כך מחזקים את החוסן הקהילתי ומשמחים את המשפחות לקראת החג.

כולנו זוכרים את "שוק לילה", מיזם יוצא דופן באיכותו המלמד על חשיבה חברתית ורצון ליצור קהילה אמיתית שבה כולם דואגים לכולם. כזכור "שוק לילה"   ברובע ו' נולד מתוך חיבור של קהילת מנהיגות התושבים ברובע ושיחות עם ועד בעלי העסקים כאשר נושא חיזוק השוק והמרכז ברובע ו' עלה בכל שיחה שוב ושוב.  "שוק הלילה" היה מיזם מקומי, שנועד לחזק את הקשר בין המרכז המסחרי ברובע ו' לתושבי הרובע והעיר, מתוך חזון שנועד לחזק את המרכזיים המסחריים והקהילה בשכנות הוותיקות. כבר אז הובטח כי מדובר במיזם שהוא חלק מרצף אירועים שיפעלו בשכונות הוותיקות, שאת חלקם כבר ראינו לאחרונה, והפעם מדובר ביוזמה מקומית של הסוחרים עצמם אשר הגו את רעיון התווים.

 

 

כך, בשיתוף פעולה של הסוחרים עם היחידה לשכונות ותיקון והון חברתי ומינהלת רובע ו', הם החליטו לחלק תווי קניה בשווי כולל של כ-8,000 ש״ח למשפחות מעוטי יכולת, לשם רכישה בחנויות המרכז המסחרי. "אנחנו שמחים להיות גורם קהילתי חברתי ולא רק עסקי עבור תושבים ברובע ו' ובכלל, ולהיות קשובים לצרכים של התושבים" או מרים סוחרי המרכז ואיחלו לכל תושבי אשדוד  "חג פסח כשר ושמח".

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי אשר שמע על המיזם החברתי הזה, שיבח את הסוחרים ואמר: ״אני מברך את סוחרי מרכז המסחרי ברובע ו' ואת שיתוף הפעולה עם היחידה להון חברתי בשכונות הוותיקות. ההחלטה שלהם להעניק למשפחות נזקקות מרגשת ומלמדת על החוסן החברתי בעיר אשדוד״.

כך גם היתה תגובתו של מר מאיר אברז׳ל – חבר המועצה והממונה על היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי: "‎כל כך מרגש אותי לראות את השיתוף פעולה המדהים של הסוחרים בשוק ו' והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, במיוחד ההירתמות שלהם למען משפחות מעוטות יכולת שיוכלו בעזרת השוברים להעביר את החג בצורה טובה יותר" אמר והוסיף "‎אני מודה לסוחרי ו' ומאחל שיהיו שתמיד בצד הנותן, שיצליחו וישגשגו".

 

בעירייה רואים ביוזמה זו ציון דרך חשב ביחסים הנרקמים בין חלקי הקהילה ובטוחים כי פעולות כאלה הם שמייצרים חברה חזקה, עם תודעה אזרחית שבה כולם מחזקים את כולם. חג כשר ושמח לכל תושבי אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*