המזרונון – מילון המונחים למפרט המזרן

המזרונון – מילון המונחים למפרט המזרן

כאשר אנו מסתכלים על מזרנים ברשת, אנו נוטים לבחון את התיאור שלהם בקפידה, הבעיה היא – שאת רובו אנחנו לא מבינים, ואנו מתמקדים במילה או שתיים שהבנו במקום להבין את הקונטקסט המלא ולדעת בדיוק מה אנו רוכשים.

בדיוק בשביל זה יצרנו לכם את המדריך המקוצר למפרט המזרן – "המזרונון"!

מערכת ארגונומיק/מזרן אגרונומי מדובר במערכת שמתאימה את עצמה לאדם השוכב, כך שהיא מספקת תמיכה מלאה לקשתות הגב ועמוד השדרה.

One Side System מערכת בעלת מבנה ייחודי שחוסך מאיתנו להפוך את המזרן צד על מנת לאוורר אותו, הוא בנוי בצורה שהוא "מאוורר" את עצמו בהצלחה רבה ומספקת.

מרכז בריאותי Plus מערכת חיזוקים מיוחדת הנמצאת בשליש המרכזי של המזרן (איפה שנמצא "אזור הכובד" שלנו – אזור היריכיים והישבן), המקום שהו מתרכז רוב משקל הגוף שלנו ולכן התמיכה בו חשובה ביותר.

C.B.S מערכת קפיצים הממוקמת בדפנות הנמצאות לאורך המזרן, התפקיד שלה הוא להגדיל את משטח השינה האפקטיבי. המבנה הזה מספק את התנאים הנחוצים להרפיה של הגוף ותורמת לתחושת נוחות אידיאלית.

מערכת קינג אייר מערכת אוורור מתקדמת וחדשנית הממוקמת בצידי המזרן ומאפשרת שאיבה קלה ונוחה של אבק מחורי האוורור, תפקידים של חורים אלו למנוע הצטברות של לחות מיותרת ובכך המזרן שומר על רמת האיכות שלו למשך שנים רבות.

תמיכת קצה בד חזק המצוי בדפנות של המזרן שמטרתו לחזק את הדפנות ולאפשר ניצול מירבי של כל משטח המזרן.

Grand Pillow Top שכבה חיצונית ונוחה במיוחד, העשויה מחומר ה"לטקס" שידוע מאוד ברמת הרכות והאלסטיות שלו, תפקידה להתאים את המזרן באופן מושלם למבנה הגוף, בנוסף היא גם מפיגה לחצים ותורמת לתחושת שינה רגועה ושלווה.

שכבת פוליאוריטן וויסקו ג'ל שכבות אלו עשויות מחומרים אלסטיים המושפעים מטמפרטורת הגוף, בעזרת חום הגוף חומרים אלו מתרככים ומתעצבים לפי מבנה הגוף ובכך מספקים לו את התמיכה הרצויה.

טכנולוגיית Outlast מורכבת מקפסולות קטנטנות הסופגות את האנרגיה והחום הנפלטים מהגוף בזמן השינה, תפקידן לשחרר את האנרגיה הזו בצורה מווסתת ובכך לשמור על טמפרטורה אחידה של המזרן.
שמירה על טמפרטורה אחידה תאפשר למזרן שלנו להישאר היגייני ולפלוט מתוכו את הלחות והזיעה, ולאפשר למזרן שלנו "לנשום" ביתר קלות.

MRS מערכת שתפקידה לחלק את המזרן ל-7 אזורי תמיכה שונים, החיתוך נעשה על ידי טכנולוגיה מתקדמת
וממוחשבת כאשר התוצר שמתקבל הוא מזרן עם פיזור לחצים מקסימלי המספק תמיכה מעולה למבנה הגוף.
התמיכה נעשית באזורים הבאים: ראש, כתפיים, עמוד שדרה, אגן, רגליים וכפות רגליים.

מערכת Equalizer מערכת השוואת לחצים שמטרתה ליצור איזון מושלם בכל חלקי המזרן.

מערכת קפיצי כיס מדובר בקפיצים ש"ארוזים" בתוך בד ומופרדים אחד מהשני, אותם קפיצים מעניקים תמיכה אינדיבידואלית בעלת נוחות מירבית. חלקם העליון משחרר ומעניק תמיכה ייחודית בנקודות שונות ומונע את ההתנתקות שלהם זה מזה.

אז לאחר שהשכלנו קצת בכל הקשור למפרט המזרן, כעת תוכלו להגיע למעמד ההחלטה עם הידע הדרוש ובכך לדייק את הבחירה במזרן הבא שלכם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*