המהפכה של רבינוביץ

המהפכה של רבינוביץ

בית החינוך אמי"ת י' עשה קפיצת דרך מדהימה והשלים מהפכה חינוכית מהותית בפרק זמן של שלוש שנים בלבד, אז עמדו הישגי הבגרות על 50% זכאות בלבד! השבוע התכבד מנהל בית הספר לשתף את הצוות החינוכי בתוצאות הבגרות לשנת תשע"ה ולשבח את תלמידיו על ההישג המרשים – 87% זכאות! הצלחה משמחת שבה כולם מרוויחים. 

"לפני מספר ימים הגיעו תוצאות מועד החורף האחרון ואני שמח מאד לבשר לכם כי בוגרי מחזור תשע"ה העלו את אחוז הזכאות לבגרות, מ-80% לאחר מועד החורף ל-87%. תשעה תלמידים ותלמידות נוספים הגיעו מהטירונות, מהאימון המתקדם, מהשירות הלאומי וכו' על מנת ללמוד וליצור לעצמם עתיד טוב יותר" כך כותב עידו רבינוביץ, מנהל אמי"ת י' באשדוד לצוות החינוכי של בית הספר ומפרגן להם ולתלמידיו על ההישג המרשים.

כדי לעמוד על גודל ההישג נזכיר שרק לפני שלוש וחצי שנים עמד מקיף י' על 50% זכאות לבגרות! שילוב כוחות בין משרד החינוך, מינהל החינוך בעיר ורשת אמי"ת הביאו לתפנית ולהתחלה של מהפכה, בה נוצקה התשתית לתנופה חסרת פשרות. במינהל החינוך שמחים על התוצאות ועל הבשורה החדשה המנשבת בין כותלי בית הספר ומציינים כי "תוצאות הבגרות לא  מבטאות רק זכאות לבגרות אלא מספרות סיפור שלם על המתחולל בבית החינוך" ומנהל בית הספר מוסיף "מטרתנו הייתה ליצור אלטרנטיבה ראויה לציבור הרוצה בתיכון ממלכתי דתי טוב מאד בעיר, כזה הרואה גם בערך המצוינות הלימודית ערך שווה בין שווים ואיננו נופל מן הערכים האחרים".

בית הספר שמגדיר עצמו כבית חינוך, לא עוסק רק במבחנים אלא גם בהנחלת ערכים חינוכיים שמלווים את התלמידים כל חייהם. בצד אלה קבע בית החינוך גם יעד לבוגרי תשע"ה – 85% זכאות לבגרות! היעד נראה לכאורה גבוה אך "הנה אנו עומדים כאן ערב הפסח בזכות אנשים מצוינים ועבודה קשה מאד ומצליחים לנפץ ביחד את היעד שקבענו ורושמים הישג מדהים -87% זכאות לבגרות!" כותב רבינוביץ ומבטיח כי העבודה על איכות התעודה תימשך.

כך צוין כי כניסת בית החינוך לתהליך ה"גוגיה" בחט"ב תיתן את הערך המוסף המצוין שלה, והם לא מתביישים להציב רף גבוה ולקבוע כי יעד בית הספר הוא להימנות בין שלושת בתי הספר הטובים בעיר! כבר השנה, לתלמידי כיתות י"ב הנוכחים, הוצב יעד גבוה יותר – 90% זכאות!!!

שיתוף הפעולה של בית החינוך עם רשת אמי"ת שמקצועיותם תורמת להם המון, ועם מינהל החינוך, שנותן רוח גבית ומסייע ככל יכולתו, מניב תוצאות ובבית הספר רואים בהם שותפים מלאים להצלחה.

"'הסוד טמון באנשים'- כתב על זה הסופר מורטון מנדל, ולכן הריני להודות לאנשים העמלים יום יום, שעה שעה, בבית החינוך פנימה" אומר רבינוביץ ומודה לצוות החינוכי שאחראים להישג: מירב כפיר- מנהלת החט"ע,  אשר דנינו- מנהל השכבה של מחזור ז' תשע"ה, לצוות המחנכים: אורלי רענן מחנכת כיתת אומץ (91% זכאות לבגרות), מרגלית מלול – מחנכת כיתת המב"ר (87%), יוסי גרוס מחנך י"ב 7 (100%), רננה אבאי מחנכת י"ב 4 (81%), לצוות המורים המקצועיים, לאריה שטרנליב שהיה חלק מלא בהצלחה הודות למערך התגבורים ולמפקחי בית החינוך: הרב אלי אדרי ולמפקח היוצא הרב שמעון דהאן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*