המהפך בסינתטי הושלם

המהפך בסינתטי הושלם

רשות הספורט משלימה את המהפך באיצטדיון הסינתטי ברובע ב׳ שזכה לכינוי ה״סינתטיקו״ ותשלים בשבועות הקרובים לקראת ההכנה לעונת המשחקים 23/24 את הסככה בטריבונת האוהדים שתקנה vdbv מהשמש בימי הקיץ ומהגשם בימי החורף.

להזכירכם לפני מס׳ שנים לקחו ברשות הספורט החלטה בעקבות ריבוי קבוצות הכדורגל ששיחקו בליגות השונות להפוך את מגרש האימונים ברובע ב׳ לסינתטי, מאז גם נבנו עוד מגרשים, גם הם סינתטים והכל כדי לספק מענה לקבוצות ולמחלקת הנוער המתפתחת של מ.ס אשדוד.

לאחרונה הגיעו ברשות הספורט לשלב האחרון, בניית גג מקורה לאוהדי הקבוצות ולהור המתאמנים במחלקות הנוער שבאים ללוות את ילדיהם בימי הגשם והשמש. צעד זה משלים את המהפך בסינתטיקו כמגרש תקני לטובת אוהדי הקבוצות בליגות הנמוכות.

 

בניית האיצטדיון בקריית הספורט – מבט על

 

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

״זהו רגע חשוב עבור אוהדי הכדורגל של הליגות הנמוכות, אחרי שנים של פיתוח אנו מסיימים את המיזם להפוך את מגרש האימונים למגרש תקין, מואר ונגיש לאוהדים. אוטוטו תסתיים הבניה של קירוי הטריבונה ותעניק לאוהדים נוחות מירבית בעידוד הקבוצות גם בקיץ וגם בחורף.״

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״במקביל לבניית היציע הראשון בקריית הספורט שתסתיים בחודש הקרוב יציע צפוני שיתחיל לתת לאיצטדיון המפואר מסגרת היקפית אנו מסיימים את בניית גג האוהדים ביציע בסינתטיקו, נמשיך לשדרג מתקנים לכלל הענפים כחלק מחזון ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי להפוך את אשדוד ל״עיר הספורט של ישראל״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*