המדריך המקיף להשכרת אוהל אבלים

המדריך המקיף להשכרת אוהל אבלים

פטירתו של בן משפחה קרוב הינו רגע קשה וטראומטי עבור המשפחה כולה, ברגע שכזה וודאי כל אחד היה רוצה להתכנס בעצמו בהתמודדות עם הבשורה המרה. אך משפחות רבות מגלות כי לאחר פטירתו מן העולם של אחד מיקיריהם, הם נדרשים לטפל במספר רב של דברים, החל מהוצאת תעודת פטירה, תיאום מועד הלוויה מול חברת קדישא וארגון השבעה.

 

מהו אוהל אבלים?
אוהל אבלים הינו פתרון נוח למשפחות אבלים אשר מעוניינות לקיים את מהלך השבעה בסמוך לבית הנפטר ולא בביתו. כאמור, במהלך ימי השבעה מגיעים מנחמים רבים לקיום סדר תפילות וניחום של האבלים. קיום השבעה בבית המנוח יוצרת הפרעה לפרטיותם של האבלים ולבעיות סדר וארגון.

 

מה היתרונות של השכרת אוהל אבלים?

השכרת אוהל אבלים פוטרת למעשה את האבלים מהכנה וארגון בית המנוח למהלך ימי השבעה. החברה אחראית להובלה והקמה של אוהל האבלים במיקום המבוקש. ניתן ואף רצוי לבקש מהחברה לספק גם שולחנות, כסאות, ציוד אוורור וכו' על מנת שהאבלים יוכלו לקיים את השבעה ללא כל מאמץ או הכנה מוקדמת מצידם.

 

אילו סוגים של אוהלי אבלים קיימים

כיום קיים מגוון רחב של אוהלי אבלים, אך בד"כ ההבדל המשמעותי בין האוהלים השונים הוא גודלם. ככל שהאוהל גדול יותר כך ניתן לכנס בו מספר גדול יותר של אנשים. טרם הזמנת אוהל אבלים מומלץ להעריך את כמות המנחמים שעתידים להגיע במשך ימי השבעה ולהזמין אוהל מתאים.

 

האם אוהל אבלים עמיד?

חשוב מאוד לבדוק מול החברה ממנה תשכירו את אוהל האבלים האם האוהל עמיד לפגעי מזג אוויר, שמש, גשם רוחות ועוד.

 

מה כלול בהשכרת אוהל אבלים?

השכרת האוהל כוללת הובלה עד למיקום השבעה, הרכבת האוהל על ידי צוות מקצועי ומנוסה ופירוק האוהל בתום תקופת השבעה.

 

האם נדרשים תוספות?
שאלה זו תלויה בעיקר במשפחה האבלה. קיימת אפשרות להוסיף ציוד נלווה לאוהל האבלים כגון שולחנות, כסאות פלסטיק, מאווררים, מזגנים ניידים, גנרטורים, מערכת הגברה ועוד.

עלויות השכרת אוהל אבלים

עלות השכרת אוהל אבלים יכולה לנוע בין 600 שקלים ועד 3,000 שקלים, תלוי במפרט.

 

לסיכום, כאשר מדובר על מאורע קשה של איבוד בן משפחה קרוב, הנפש רק קוצה להתאבל על האובדן. השכרת אוהל אבלים יכולה להקטין משמעותית את העומס הנוסף על המשפחה האבלה לצד המעמסה הנפשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*