המדריך המקיף לביטוח עסקים

המדריך המקיף לביטוח עסקים

אם אתם בעלי עסק פעיל, או מתכננים להקים עסק חדש, מן הסתם נתתם דעתכם לנושא ביטוח העסק. תחום ביטוח עסקים כולל מגוון פתרונות ביטוח, המותאמים אישית לצרכיו של העסק, דרך עבודתו והסיכונים האופייניים לתחומו.

ביטוח עסקים מותאם אישית

ביעדים סוכנות לביטוח מבינים שבכדי שהעסק שלכם יהיה מבוטח בדרך הטובה ביותר, יש להתאים לו פוליסת ביטוח עסק על פי מידותיו ואופי עבודתו. סוכני הביטוח המנוסים שלנו מתמחים בהתאמת פוליסות ביטוח לכל עסק ועסק, על פי הסיכונים, הצרכים וההעדפות שלכם. פוליסת ביטוח עסק מקיפה כוללת מספר סעיפים, לפניכם כמה דוגמאות לכיסויים שחשוב להכניס לפוליסת ביטוח העסק שלכם.

ביטוח מבנה ותכולה

עסק לא יכול להמשיך לפעול אם קורה נזק משמעותי למבנה, או לציוד, בין אם מדובר במשרד, מפעל או חנות, חשוב להגן הן על המבנה והן על הציוד, ובעיקר, להגן על העסק מפני קריסה והשבתה במקרה של אסון, השחתה או גניבה. ביטוח מבנה ותכולה לעסק מכסה נזקים שנגרמים למבנה בזדון, כמו הצתה, מאסונות טבע כמו הצפה, או מכשלים במבנה. כמו כן, ביטוח מבנה ותכולה מכסה את עלויות אבדן ציוד שהושחת או נגנב, וכן עלויות שיפוץ ורכש הנדרשות להשבת העסק לפעולה.

חבות מעבידים

ביטוח חבות מעביד מכסה תביעות של עובדים שחלו או ניזוקו במהלך העבודה. מדובר בכיסוי משלים לזה של הביטוח הלאומי, שכן כספי הביטוח הלאומי במקרים רבים אינם מכסים את עלויות הטיפול והשיקום של העובד, ובנוסף לכך, לא בכל המקרים זכאים העובדים לתשלומים מן הביטוח הלאומי. בכדי שעובדיכם יוכלו להשתקם לאחר פציעה או תאונה, ובכדי שהעסק שלכם לא יקרוס כלכלית כתוצאה מכך, יש לרכוש ביטוח חבות מעביד.

ביטוח צד ג', חבות מוצר ואחריות מוצר

למרות כל המאמצים והכוונות הטובות, כולנו בני אדם, וטעויות קורות לכל אחד, מבלי שנוכל לצפות אותן מראש. כאשר כתוצאה מטעות, תאונה או כוח עליון נפגע צד ג' כלשהו מן המוצר שלכם, אתם רוצים להיות מכוסים בביטוח חבות מוצר, אחריות מוצר וצד ג', כך שכל תביעה שתוגש כלפיכם תטופל ותכוסה על ידי חברת הביטוח.

ביטוח סייבר

כמעט ולא ניתן למצוא כיום עסק שאינו מנהל פעילות עסקית כלשהי ברשת האינטרנט. עם כל הברכה שהמדיה הממוחשבת מביאה לעסקים, היא נושאת עימה גם סיכונים. ביטוח סייבר משלב תמיכה בהגנה ושיקום ממתקפות סייבר עם כיסוי הוצאות שיקום, ואבדן הכנסות כתוצאה ממתקפה כזו.

יחס אישי וליווי מקצועי

בכדי שהעסק שלכם יקבל כיסוי ביטוחי מלא, אתם צריכים סוכן ביטוח מקצועי שמכיר אתכם ואת העסק שלכם בצורה מעמיקה, שיתאים עבורכם פוליסת ביטוח עסק מלאה, וייצג אתכן מול חברות הביטוח. יעדים סוכנות לביטוח מתמחה בביטוח מותאם אישית לכל סוגי העסקים. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה צרו עמנו אקשר, ונציג ישוב אליכם בהקדם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*