המדריך המלא לניקוי שטיחים

המדריך המלא לניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים ובעיקר שטיחים מקיר לקיר הוא עניין יותר מסובך ממה שחושבים. השטיחים הם אלופי העולם בצבירת אבק ולכלוך והעובדה שאנחנו דורכים עליהם, יושבים עליהם והולכים עליהם רק מחמירה את הנטייה הטבעית הזו. בכל פעם שאנחנו חוזרים מטיול עם הכלב ודורכים על השטיח אנחנו מביאים איתנו 'מזכרת' קטנה מהטיול בדמות מיליוני חיידקים ובקטריות וגם סתם תועפות של לכלוך, אבק וכל מה שנדבק לנעל. גם הכלב תורם את חלקו כאשר הוא נשכב על השטיח במלוא תפארתו. בנוסף, השטיח מתאפיין בכך שהלכלוך החדש דוחס פנימה (באדיבות משקל גופנו כאשר אנו פוסעים על השטיח) את הלכלוך הישן. כך שעד מהרה יהפוך כל שטיח לשילוב בין צלוחית פטרי לשק מלא עפר.

לפני שאתם ממהרים לפטר את השטיח תנו להשמיע גם סנגוריה. כי בהחלט יש היגיון בשיגעון. השטיח הוא אלמנט עיצובי שפותח המון אפשרויות ודרך נפלאה לבודד אותנו מהרצפה הקרה, להפחית את הרעש, ומקום נוח בו הילדים יכולים לשחק והכלב נהנה לרבוץ. אז מה עושים? מנקים. הכנו עבורכם כמה טיפים שאפשר לאמץ.

סבתא ידעה מה היא עושה

אם אתם לא נורא צעירים, אתם בטח זוכרים את מחבט השטיחים. אותו מקל עם מקלעת שטוחה בקצה שהיה אביזר חובה בכל בית בשנות השבעים והשמונים. עם כל הכבוד לשואבי האבק, מסתבר שסבתא ידעה מה היא עושה. בסופו של יום עם כל הטכנולוגיה, חביטת השטיח מעל מעקה המרפסת עם מחבט ייעודי הוכיחה את עצמה כפטנט יעיל. זה לא נוח, זה רועש, מתיש וכנראה לא ידידותי לסביבה. אבל זה עובד. פיזיקה פשוטה בפעולה. דוחקים את האבק החוצה והלכלוך פשוט יוצא.

נותנים לרומבה או ל-I Robot לעבוד שעות נוספות

תמיד יש מה לשאוב מתוך שטיח, בשונה מרצפה שלתוכה האבק לא באמת יכול לשקוע ולהיאחז. השטיח צובר לכלוך ומתקשה להיפרד ממנו. לכן, כדאי שהרובוט השואב שלכם ישקיע בו במיוחד. תכנתו את הרובוט השואב כך שיעבור על השטיח פעם ועוד פעם ועוד פעם. רק שאיבה ממושכת בתדירות גבוהה תשאיר את השטיח במצב סביר.

פונים למקצוענים

בתכל'ס, אם אתם רוצים את השטיח שלכם באמת נקי פנו לחברה מקצועית שניקוי שטיחים הוא תחום ההתמחות שלה. יש להם את הידע, יש להם את הציוד והחומרים ויש להם את הניסיון שמאפשר להם באמת לנקות את השטיח. כאשר הדברים אמורים בשטיחים מקיר לקיר העניין הזה עוד יותר קריטי.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*