המדיטרנה יוצאת לדרך!

המדיטרנה יוצאת לדרך!

פסטיבל מדיטרנה אשדוד ייפתח במתכונתו המלאה זו השנה העשירית, ב9 ביוני למשך שמונה ימים במתחם התרבות של אשדוד ובאמפי אשדוד. הפסטיבל יביא מוזיקה מהארץ וממדינות הים התיכון, שני מופעי אמפי ענקיים עם הרוח הנעימה של חוף הים של אשדוד ומובן את רחבת הפסטיבל האהובה והחגיגית אשר סוחפת אחריה קהל רב, שבוי בקיסמה ובקיסמו של הפסטיבל כולו.
שנים עשר סרטי קולנוע יוקרנו במסגרת הפסטיבל – בהם הקרנות בכורה לסרטים מיוון, מקדוניה, מצרים ועוד.
מנכ"ל הפסטיבל, מוטי מלכא מסביר-
"פסטיבל מדיטרנה חוגג עשור לקיומו וזו הזדמנות מצוינת להזמין את הקהל המחובר לפסטיבל לשוב ולחגוג עימנו… הפסטיבל שחרט על דגלו לתת במה למוזיקה ולתרבות מדינות הים התיכון ובה כמובן ישראל- פורס את כנפיו אל בימות מתחם התרבות של אשדוד במשכן אשדוד, אל רחבת הפסטיבל האהובה שתצבע בצלילים ובטעמים ועל אמפי אשדוד שיארח שני מופעי ענק לקהל גדול.
מביע את הערכתי הגדולה לקהל שמחבק את הפסטיבל הזה והופך אותו מידי שנה לאחד הפסטיבלים הגדולים והמובילים בישראל. נשמח לראות את כולכם.

לדברי דודו ז'רז'בסקי, המנהל האמנותי של הפסטיבל-"פסטיבל מדיטרנה חוגג עשור. אני שמח מאד על הדרך המשותפת שהובילה להצלחה ולצבעים המדהימים שמביא איתו הפסטיבל הזה. גם השנה משולבים בפסטיבל צבעים ונופים נפלאים ממדינות הים התיכון לכדי חווית פסטיבל שלמה ומרגשת. אני בטוח שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בפסטיבל את נקודת החיבור האישית וכמובן להיפתח לעולמות נוספים. תודה לכל האמנים, המנהלים והמפיקים שהולכים איתנו דרך ארוכה ויחד צובעים את הפסטיבל בצבע הייחודי שלו. אשמח לראות אתכם איתנו."
את תכנית הפסטיבל המפורטת נעלה ממש אוטוטו!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*