המארזים המתוקים של אגף הגביה

המארזים המתוקים של אגף הגביה

פניה אישית לאחת מעובדות הגביה הפכה ליוזמה מקומית ולתרומה משמעותית שהעלו עובדי אגף הגביה לטובת עמותת ניצני ראשון המסייעת לילדים עם שיתוק מוחין. עובדי האגף התגלו כגוף ארגוני מגובש היכול להיות גאה בטוב לב ובמידה של חסד. שאפו!

ניצני ראשון היא עמותה אשר הוקמה ע"י הורים לילדים נכים, במטרה לסייע לילדים עם שיתוק מוחין וניוון שרירים הסובלים מבעיית נכות קשה, לקבל את מלוא הזכויות ע"פ חוק ובכך להתקדם ולהגיע להישגים. העמותה מעניקה גם התייחסות לצרכים נוספים הקשורים לאיכות חייו של הנכה ומלווה אותו הן במסגרות החינוך והטיפול במוסדות הרווחה והן בתוכניות ובטיפולים המגיעים להם על פי החוק.

מדי שנה, בחג החנוכה, אנשי העמותה מציעים מארזי ממתקים של עלית, בעלות של 10 ₪ בלבד, כאשר כל ההכנסות קודש לפעילות העמותה. אחת העובדות, שילד מבני משפחתה הרחוקה לוקה בנכות קשה, נענתה לקריאת העמותה ועניינה את חברותיה וחבריה לעבודה לרכוש מארזי ממתקים של עלית (כל המארזים בהשגחת הבד"צ).

היוזמה הצנועה הזאת נפלה על לבם של עובדי הגביה והללו מיהרו להתנדב ולהעלות תרומה יפה לעמותה. הם אספו 770 ₪ ורכשו מארזי ממתקים ובנוסף זכו לתעודת הוקרה צבעונית אשר נשלחה אליהם בדואר וכשתגיע תיתלה אחר כבוד בלוח התודות והברכות של אגף הגביה.

"אני גאה בעובדי אגף הגביה על היוזמה הברוכה והתרומה שהעלו למען העמותה ניצני ראשון" אומרת מנהלת האגף גב' מזל אבוטבול ומציינת כי מדובר ביוזמה שנולדה ע"י אחת העובדות באגף וזכתה להיענות מרשימה. כמו כן היא מציינת כי מדובר במארזים מפתיעים באיכותם, "יפים ומלאים כל טוב" כדברי אחת העובדות, וכל אחד יכול לזכות בו תמורת תרומה סמלית של 10 ₪ בלבד.

העיקר שיהיה לילדים הללו חג חנוכה שמח ויזכו לאור בכל ימי השנה.

 

output_J6F3Nv

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*