הלן גלבר: "מברכת על ההחלטה להציב מיגוניות במוסדות החינוך

הלן גלבר: "מברכת על ההחלטה להציב מיגוניות במוסדות החינוך

הלן גלבר."מברכת על ההחלטה להציב מיגוניות במוסדות החינוך, עכשיו חייבים לדאוג למיגון בבניינים שאינם ממוגנים ובמרחב הציבורי

המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר מביעה הערב שמחה על החלטת עיריית אשדוד לרכוש 75 מיגוניות שיוצבו במוסדות חינוך, יחד עם זאת היא טוענת כי עדיין ישנה עבודה רבה בכדי להבטיח את שלומם ובטחונם של כלל תושבי העיר.

הערב פורסם כי עיריית אשדוד תרכוש 75 מיגוניות שיוצבו במוסדות חינוך בעיר, זאת בעלות של 25 מיליון שקלים.

מאז תחילת המלחמה עוסקת גלבר רבות בנושא ביטחון תושבי אשדוד ובהם תלמידי בתי הספר וילדי הגנים ומשמיעה את קולם בוועדת הבטחון בה היא חברה ובישיבות שונות בחמ"ל העירייה .

"אני מברכת על קבלת ההחלטה החשובה להציב 75 מיגוניות במוסדות חינוך בעיר. הילדים וההורים ששולחים אותם חייבים להרגיש בטוחים ואני משוכנעת שההחלטה הזאת תתרום לתחושת הביטחון שלהם", כתבה בדף הפייסבוק שלה הערב.

עם זאת טוענת המועמדת לראשות העיר כי המיגוניות למוסדות החינוך לבד אינן מספיקות וישנם עדיין רבים מתושבי העיר שאינם ממוגנים .

"יש באשדוד יותר מדיי אנשים שבשעת אזעקה נתונים לחסדי שמיים כי אין מקלט או מיגונית בקרבת מקום", ציינה גלבר .

" אנחנו לא יכולים להפקיר את האנשים האלה וברגע שהלחימה תתחדש הם יצטרכו פתרונות ומהר. הדברים נכונים גם לגבי מקומות ציבוריים באשדוד שברבים מהם אין מיגוניות. זה הזמן לקבל החלטה ולבצע אותה במהירות האפשרית – אסור לחכות לאסון שמחכה להתרחש ואסור לנו שאף תושב אשדוד יהיה נתון לסכנה בגלל סחבת בירוקרטית.
חובה לדאוג למיגון עכשיו – זה מציל חיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*