הלהיט החדש של הקיץ – פרגולה מאלומיניום!

הלהיט החדש של הקיץ – פרגולה מאלומיניום!

אם עד לפני שנים אחדות היה נהוג לראות בעיקר פרגולות מעץ בחצרות של אנשים, הרי שכיום אט אט המגמה משתנה. את חומר העץ מחליף חומר האלומיניום. מדוע זה קורה, מדוע אנשים מוכנים להוציא יותר ומהו המשקל של ההיבט העיצובי? ובכן הקיץ הזה חם ולח, ועל כן צריך משהו שיקליל את האווירה וירענן את חצרות הבתים, ופה אתם מוזמנים להבין מדוע גם עבור המרפסת/הגינה שלכם פרגולה מאלומיניום מהווה פתרון מרשים וכדאי. עם זאת, לפני שנרחיב, נעצור לציין עובדה חשובה: אומנם מדובר בלהיט של הקיץ, אך לא בטרנד שעומד להיעלם. לפי כל התחזיות פרגולות מאלומיניום רק ימשיכו להתפתח ולהפתיע!

הנתונים לא משקרים – עוברים לפרגולות מאלומיניום

במשך שנים אנשים נעזרים בפרגולות מעץ עבור הצללה ומיגון, ואף רבים בוחרים לבנות לבדם את הפרגולה. אנשים מזמינים עץ, מכינים בטון ופשוט עוקבים אחר שלבי ההרכבה. עם זאת, כיום רבים מבינים שיש אופציה הרבה יותר שווה, מרהיבה וכלכלית. אופציה שגם אינה דוהה וגם מאפשרת שליטה מלאה וחשמלית על אופי הסגירה והפתיחה של התריסים העיליים, כך שאין הכרח להחליט מראש האם מבקשים פרגולה מאווררת או סגורה.

אלומיניום – חומר אידאלי עבור מתקני הצללה

רצוי לשאול מדוע דווקא פרגולות מאלומיניום נמצאו כחלופה המתאימה ביותר (לאותן פרגולות מעץ), ואכן נעצור להעניק תשובה מלאה. קבלו 4 סיבות מובילות שהופכות את חומר האלומיניום למלך הבלתי מעורער בתחום:

  1. עמידות – אחת הבעיות הגדולות של ציוד שיושב בחוץ נוגע ללחות ולקורוזיה. פה המקום לציין שאלומיניום כלל אינו רגיש לקורוזיה או לחלודה, כך שגם אם גרים באזור לח או גשום, ניתן להיות רגועים שהפרגולה תמשיך להיראות כמו חדשה גם בעוד 20 שנה. מכאן שאם ברזל מחליד ועץ ניזוק בחוץ, הרי שהאלומיניום מאוד עמיד.
  2. מחיר – איך שלא מסתכלים על זה בחירה בפרגולה מאלומיניום כדאית. היא אומנם יותר יקרה מפרגולת עץ, אך היא אינה מצריכה תחזוקה, ויחסית לברזל היא יותר זולה.
  3. משקל – למרות שחומר האלומיניום ידוע כמאוד חזק, הוא גם ידוע כקל משקל. עובדה זו מאפשרת לחבר לפרגולה שעשויה מאלומיניום מנגנון חשמלי, ואף לעמוד בעומס מכני שנחשב משמעותי.
  4. עיצוב – כיום תחום עיבוד האלומיניום מאוד מתקדם, ובמקביל מדובר בחומר שנחשב מאוד קל עבור עיבוד. מכאן שאם מחברים בין שתי העובדות, משיגים מבחר חדשני של עיצובים. פה ראוי לציין ששימוש בטכניקת חיתוך לייזר מאפשרת לייצר כל עיצוב רצוי. מכאן שאין הכרח להיצמד לקווים ישרים (ניתן לבחור בקווים גליים), ניתן לשחק עם פתחים מעניינים (בכול צורה שרק רוצים) ואפילו ניתן להשיג פרגולה מאלומיניום שמדמה נראות של עץ אמתי.

מעבר לטוב ולמוכר – עיצובי פרגולה ייחודיים

כפי שניתן לראות הקיץ הזה הטכנולוגיה תופסת את קדמת הבמה. עיצוב פרגולות כולל דגמים ממוחשבים ומכונות לייזר מתקדמות. אי לכך ניתן לחפש אחר פרגולות אלומיניום מומלצות, אך בכול הנוגע לעיצוב, אין צורך להיצמד לקטלוג, אלא מומלץ ליהנות מעיצוב ייחודי שעונה על דגשים אישיים ושמוביל לתוצאות חד פעמיות. מסקנה? אין לראות בפרגולה רק אמצעי הצללה, אלא בין היתר אלמנט עיצובי שתורם רבות לנראות הכללית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*