הלב הפסיק לפעום…

הלב הפסיק לפעום…

התמונה הזו צולמה השבוע בשעת שיא, קצת אחרי אמצע היום בקניון לב אשדוד. הקניון שהיה הבשורה הגדולה אשדוד ושינה את פניה מעיר של מרכזים מסחריים ישנים לעיר נוצצת שהביאה לראשונה את המותגים הגדולים ואפילו הצליח להזיז את המשביר המיתולוגי מרובע א׳ למפלצת של 2 קומות בלב הרובע הישן ה׳.

ליבי פחות הולך לרשת קניוני עופר שמצליחה מאוד בשאר הקניונים שלה בארץ, וגם לא על הרשתות הגדולות שסניף אחד כבר לא ממש ריווחי אלא על העסקים המקומיים שהשקיעו את הונם בהימור נדל״ני שלא צלח.

הקניון מעשה היום משכיר שטחים ניכרים למוסדות כגון תאגיד יובלים, ביקורופא, ולא מעט משרדים שנהנים מדילים נוחים של שכירות במרכז העיר אך פוגעים בציוויון הקניוני של לב אשדוד.

לב אשדוד לפי השמועות עתיד בכלל לההרס ובמקומו יקומו מגדלים, כן עוד מגדלים. הקניון המיתולוגי, אולי אחת מאבני הדרך המשמעותיות של אשדוד בדרך להימחק לטובת עוד בניין.

מצבו של הקניון יכול לתת תמונת מראה מצויינת למצבו של המסחר בעיר, אשדוד רוויה במרכזי עסקים וניתן לראות את תחלופת העסקים בכל מרכז קניות ומרכז מסחרי, בהסכם הגג שנחתם עתידים להקים עוד מרכזים ועוד שטחי מסחר. היום במצב הקיים אשדוד יותר מרוויה בשטחי מסחר, גם מקניון הסיטי המוזנח נטשו כמעט כל הרשתות המשמעותיות לטובת קניון סי מול המחודש וה״ביג״, בסטאר סנטר לא מעט מהעסקים עסוקיםמ בהישרדות ועל המרכזים המסחריים של רובעים ד׳, ו׳, ב׳ ו-א׳ אין מה להוסיף.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*