הכשרת והשמת עובדים בהייטק

הכשרת והשמת עובדים בהייטק

לכולנו יש חברים או מכרים אשר עובדים בהייטק, כולנו שומעים לא אחת סיפורים על המשכורות היפות שהם מרווחים, על תנאי העבודה המפנקים וכמובן, על הגאווה אותה העובדים בהייטק מסבים להוריהם וסביהם. הסיפורים הללו גורמים לרבים לשאול את עצמם "אם יש כל כך הרבה יתרונות בעבודה בהייטק למה שגם אנחנו לא נהנה מהיתרונות הללו?" ולמה לא בעצם. כיום, ניתן למצוא לא מעט מרכזי הכשרה ומוסדות לימוד אשר ייעודם הוא להכשיר עובדים להייטק, כאשר במקרים רבים ההכשרה טומנת בחובה קורס האורך חודשים בודדים. כמובן, שבכדי לעבור הכשרה מקיפה ומקצועית, אשר בסופה גם תוכלו למצוא עבודה בהייטק, חשוב שתבחרו בקפידה את אותו קורס מחשבים או את אותם קורסים אחרים אשר יעניקו לכם את הידע והכלים הנדרשים.

מהו המטרות אותן אתם מעוניינים להשיג?

אז הצבתם לעצמכם למטרה למצוא עבודה בהייטק עד כאן הכול טוב ויפה וההחלטה מהווה ללא כל ספק כצעד חשוב בדרך להשגתה, יחד עם זאת, בשלב הבא עליכם לנסות ולהבין באיזה סוג של עבודה אתם מעוניינים – תעשיית ההייטק כוללת מגוון רחב של סוגי משרות, כאשר כל משרה דורשת את הידע, היכולות והכלים מצד העובדים בה (או מהמועמדים לעבודה). מהסיבה הזאת, חשוב לאסוף מידע מקדים מקיף על עולם ההייטק – על סוגי המשרות שעולם זה טומן בחובו, על מה כל סוג משרה דורשת, על גובה המשכורות בכל אחת מהמשרות, על ביקוש והיצע ועל אפשרויות התפתחות וגדילה. ברגע שיהיה לכם את כל המידע הרלוונטי, תוכלו לקבל החלטה לאיזה סוג של משרה או משרות אתם רוצים לכוון ומה אתם צריכים ללמוד בכדי להעלות את סיכוייכם להתקבל לאותן המשרות. השלב הבא יהיה כמובן לבחור את אותו קורס מחשבים או קורס אחר בעולם ההייטק אשר יספק לכם את הידע, הכלים וההכשרה לצורך השתלבות באותה המשרה.

איך למצוא את מסגרת ההכשרה המתאימה?

כאמור, בהתאמה לביקוש הרב שיש למשרות בעולם ההייטק, גם היצע אפשרויות ההכשרה והלימוד הינו גבוה במיוחד. כך יוצא שאם תתחילו בחיפוש אחר מרכזי הכשרה והשמת עובדים בהייטק, אתם עתידים להיתקל במספר לא מבוטל של אפשרויות אופציונאליות. עכשיו, נשאלת השאלה איך לבחור במסגרת ההכשרה המתאימה? ובכן, הדבר הראשון עליו כדאי להתמקד נוגע לשם ומוניטין של מסגרת הלימוד – יש לזכור, שאותם שם ומוניטין הגיעו גם למנהלי כוח האדם ומשאבי אנוש בעולם ההייטק ולכן, כשהם קוראים קורות חיים, קרוב לוודאי שהם יתנו עדיפות לבוגרי מרכזי הכשרה בעלי שם – כמו לדוגמא, מרכז הכשרת ההייטק האקריו. פרמטרים נוספים שחשוב לשים עליהם דגש בעת הבחירה הם: סגל המורים והכשרתם, שעות הקורס (יש להקפיד שתוכלו לשלב את הקורס בלוח הזמנים שלכם), עלויות, תעודות סיום, דרישות הקורס וכל פרמטר אחר אשר יבטיח לכם את הבחירה הטובה והמתאימה ביותר. חשוב לזכור שבחירת מסגרת הלימוד יכולה לקחת לכם קצת זמן, אבל במידה ותקבלו החלטות נכונות, אתם תעלו בצורה משמעותית את הסיכויים שלכם להשתלב בעבודה בעולם ההייטק – ולכן, המאמצים הללו הם בהחלט משתלמים.

מרכזי השמה והכשרת עובדים בהייטק מהווים ללא ספק ככתובת עבור כל מי שמעוניין להשתלב בעבודה בתעשייה המכובדת הזאת. יחד עם זאת, חשוב לזכור שפועלים מרכזים רבים בתחום ועליכם לנצל את ההיצע לטובתכם ולבחור מתוך המרכזים את אותו המרכז אשר בכוחו להגדיל את סיכוייכם להשתלב בתעשיית ההייטק – אין שום סיבה שתעשו פשרות ותבחרו בפחות מהטוב ביותר שאתם יכולים לקבל.

צילום https://123rf.com)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*