הכל במקום אחד: גיבוי בענן

הכל במקום אחד: גיבוי בענן

שוב נעלמו הקבצים החשובים דווקא כשאתם זקוקים להם? אין לכם מושג איפה שמרתם אותם למרות שעבדתם עליהם בפעם האחרונה בסך הכל אתמול? אם היה לכם גיבוי בענן סביר להניח שלא הייתם מגיעים למצב הזה! רוצים לדעת עוד על הענן ואיך הוא יכול להועיל לכם? הישארו איתנו!

היתרונות של גיבוי בענן

מה זה בכלל גיבוי בענן אתם שואלים? ובכן, מדובר בכלי יעיל ומתקדם לאחסון קבצים ומידע. אל הענן אפשר להתחבר מכל מקום כדי לראות ולהשתמש בקבצים והמידע הרצוי. הענן שומר על המידע מאובטח ומצד שני הופך את כל הנושא לידידותי יותר עבור הגולש, שכעת יודע בדיוק היכן השאיר את הקבצים החשובים ביותר שלו ויכול לגשת אליהם בכל זמן ומכל מקום. נפרט כעת את היתרונות של הגיבוי בענן באופן ברור יותר:

  • ללא הגבלה – ניתן לשנות את נפח הגיבוי בענן בלחיצת כפתור אחת. כך, אם עברו כמה שבועות או חודשים והצטבר המון מידע שלא מאפשר העלאת מידע חדש, אל דאגה! אין צורך למחוק קבצים ישנים! פשוט שנו את הגדרות הענן והמשיכו להעלות אליו מידע כמה שרק תרצו.
  • נגישות – הרשת כיום רחבה הרבה יותר ומאפשרת לכל אחד להתחבר לקבצים ולנתונים לא רק מהמחשב בבית, אלא גם מהפלאפון, טאבלט וכו'. הענן מקושר לרשת באופן כללי ולא למכשיר אחד, כך שגם אם אתם נמצאים בטיול במדינה אחרת ורק הסמארטפון שלכם איתכם, תוכלו בקלות להגיע לנתונים הרצויים לכם.
  • מהירות – זוכרים את הימים שיותר מידי קבצים היו מעמיסים על הרשת וגורמים לה לקרוס? אחד היתרונות המעולים של הענן הוא שגם אם הרשת קורסת, הוא נשאר לא רק נגיש, אלא גם ממשיך לעבוד במהירות גבוהה! אל תהיו בלחץ, כל המידע היקר לכם נמצא בסך הכל בלחיצת כפתור אחת גם בשעות העומס.
  • אבטחה – הרבה לפני שהאפשרות לגבות בענן הייתה קיימת, היה כונן קשיח נייד שאליו היינו מעבירים את כל המידע והקבצים החשובים. הבעיה היא שאם לא היינו שומרים עליו כמו שצריך, גם הוא וכל המידע שעליו היו אובדים לנו לנצח נצחים, נוסף על כך שחלילה מחקנו הכל מהמחשב עצמו. גיבוי בענן הוא הפתרון! לא עוד קבצים אבודים, לא עוד להתחיל לכתוב מחדש את עבודת ההגשה כי הדיסק-און-קי הלך לאיבוד. מעכשיו, תרשו לעצמכם להישאר רגועים; כל הנתונים היקרים והחשובים שלכם נמצאים במקום בטוח, זמין וידידותי.

למה שלא תקלו על עצמכם?

כעת כשכל היתרונות של גיבוי בענן ברורים וידועים, כל מה שנותר זה רק להתחיל להזרים אליו מידע. למה לחכות?! האפשרות קיימת וזמינה בכל זמן, וממתינה רק לכם! בפעם הבאה שהדיסק-און-קי יאבד או שהמחשב ייהרס, כבר לא תיכנסו ללחץ; מכיוון שהשכלתם לעשות ולגבות את הנתונים היקרים לכם בענן.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*