הכירו את Cremerie de l'eclair Ashdod – גלידריה עם טוויסט מפתיע

הכירו את Cremerie de l'eclair Ashdod – גלידריה עם טוויסט מפתיע

תשכחו כל מה שידעתם על גלידה: Cremerie de l'eclair Ashdod הולכת לעשות מסיבה בבלוטות הטעם שלכם.

הסניף האשדודי של Cremerie de l'eclair  ממוקם באחת הפינות הכי טרנדיות ופסטורליות בעיר ומציע חוויה קולינרית ייחודית לחובבי המתוק. עם נוף לים ומבחר מקומות ישיבה מרווחים בתוך הגלידריה ומחוץ לה, תיהנו מחגיגה של טעמי גלידה משובחים בייבוא מיוחד, שמגיעים בתוך מאפה פריך וטעים לבחירתכם: קרואסון חמאה, סינבון, מבחר אקלרים, רוגלך, קלצונה, קיורטוש ועוד.

הזכיינים של Cremerie de l'eclair Ashdod, בעלי ניסיון רב שנים בתחום ההסעדה ובתי הקפה וזכיינים גם של רשת בתי קפה מוכרת, מדגישים כי השילוב בין איכות ברמה הגבוהה ביותר לבין טעמים יצירתיים, הם סוד הקסם של המקום. הגלידריה נפתחה לפני זמן קצר וכבר החלה לצבור מוניטין בקרב תושבי אשדוד מכלל המגזרים, הודות לצורת ההגשה המקורית ולתעודת השגחת בד"צ על כל המוצרים.

טעמים שלא תמצאו בשום מקום אחר

קולקציית הטעמים של Cremerie de l'eclair Ashdod כוללת כ-20 טעמי גלידה עשירים, במגוון סגנונות: סורבה שוקולד מריר, סורבה מנגו, סורבה פסיפלורה, ופירות נוספים וטעמים יוקרתיים כגון קרם ברולה, כנאפה, טריפל שוקולד, פררו רושה ועוד. התפריט כולל גם גלידה אמריקאית משובחת במגוון טעמים: נוטלה, וניל, פיסטוק, פקאן, ריבת חלב ועוד.

כל המוצרים מיובאים בלעדית עבור Cremerie de l'eclair Ashdod והתוצאה היא טעמים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחד, בתוך מאפים מיוחדים המיוצרים באיטליה ובמפעלי המותגים המובילים בארץ בתחום.

חדשנות קולינרית אל מול הים של אשדוד

ב Cremerie de l'eclair Ashdod שמים דגש מיוחד על חדשנות ועל שדרוג התפריט בכל הזדמנות. כך למשל מייבאת הרשת אקלרים עם ציפוי קרמל מלוח, פיסטוק, אוכמניות, שוקולד קינדר ועוד. המטרה היא לגוון ולחדש כל הזמן, כך שתמיד תמצאו משהו טעים ומפתיע בגלידריה ותמיד תהיה סיבה לבקר, או להזמין משלוח עד פתח הבית באמצעות אפליקציית משלוחים.

הקפדה על שירות, ניקיון ואיכות

כל הגלידות של Cremerie de l'eclair Ashdod מגיעות במכלים אטומים ומוגשות באמצעות כפות נפרדות, כדי שלא ייווצר ולו ערבוב קטן בין הטעמים וכל טעם יזכה לנוכחות לה הוא ראוי. צוות Cremerie de l'eclair Ashdod עבר הכשרה מקיפה אודות הגלידה והמאפים כדי להעניק לתושבי אשדוד את השירות הטוב והמקצועי ביותר ולסחוף את הלקוחות למסע חווייתי בעולם של טעמים.

משנים את כללי המשחק

עכשיו כבר ברור ש Cremerie de l'eclair Ashdod כאן כדי להישאר. השילוב המנצח של גלידה רכה וטעימה בתוך מגוון מאפי בוטיק, עושה טעם של עוד והולך לכבוש את אשדוד והסביבה. גם אתם מוזמנים להתפנק בגלידריה שהולכת להפוך למקום האהוב ביותר עליכם ולבחור את הטעמים שיעשו לכם שמח בתוך מאפים מדהימים.

בואו לבקר, אנחנו ממוקמים במנחם בגין 7, מרכז צימר

להזמנות ומשלוחים ניתן לפנות בווצאפ או בטלפון 050-444-7134

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*