הכירו את הטרנד של עולם האירועים – בלוקים מעץ

הכירו את הטרנד של עולם האירועים – בלוקים מעץ

מאז ומתמיד עולם האירועים תמיד מתחדש, הרפתקאות חדשות צצות להן, ורעיונות וטרנדים תמיד נשלפים. הפעם, הכירו את הטרנד שכולם מדברים עליו, הטרנד המוביל של עולם האירועים החדש – בלוקים מעץ. מדובר באחד הטרנדים החדשים והיוקרתיים ביותר, כאלה שנצפים כמעט בכל אירוע חדש, חגיגי, ונוצץ. במאמר זה, תלמדו אודות הטרנד בלוקים מעץ, כמה זה באמת יעלה לכם, וקצת אודות חברת ורסה הפקות.

עולם האירועים חזר הכירו את הטרנד החדש – בלוקים מעץ

אם בעבר חשבתם שמגנטים לאירועים הם הדבר המדליק, המדהים, והחדשני בעולם האירועים, תחשבו שנית. מגנטים לאירועים הם טובים, נוחים, ומאוד שימושיים. אבל, הם לא מחזיקים לאורך זמן רב לעומת בלוקים מעץ. למעשה, בלוקים מעץ הם התחליף הטוב ביותר מאשר מגנטים לאירועים. מטרתם של בלוקים מעץ לאירועים היא הדפסת תמונות האירוע והעברת על עץ מלא שמחזיק לאורך שנים ארוכות. כמו כן, התמונות יוצאות באיכות טובה יותר, והשילוב של העץ על מדפי הבית יהיו הבחירה העיצובית הטובה ביותר.

עולם האירועים החדש חזר ובגדול, ואיתו בפתח טרנד חדש, הכירו את הבלוקים מעץ שידרגו את האירוע. ניתן להדפיס תמונות על העץ במחירים אטרקטיביים, ובגדלים שונים, החל מגודל של 10 ס"מ ויותר. מדובר על הדפסה בעיצוב טבעי, חדשני, ויוקרתי מכל בחינה. כמו כן, אם מדובר בהדפסה על עץ מלא, הבלוק יהיה חסין לנזקי מים ושתיה, לנזקי שמש קשים, וכמובן יחזיק לאורך זמן רב יותר מאשר הדפסה על מגנטים. בחירה בבלוקים מעץ תהיה הבחירה הטובה ביותר, לא הכי זולה, אבל מה שכן הכי משתלמת לטווח הארוך.

כמה עולה הדפסה על בלוקים מעץ – המחירים לשנת 2021

טווח המחירים עבור הדפסה איכותית של בלוקים מעץ עבור האירוע היא בין 1,000-3,500 ₪ באופן ממוצע. ומהצד השני, טווח המחירים עבור הדפסה חד פעמית או עבור הדפסה יחידה היא בין 10-30 ₪ לכל היותר. באופן ממוצע, באירוע גדול או קטן, ההדפסה היא בין 150-500 תמונות דיגיטליות על בלוקים מעץ. אם נעשה חישוב פשוט נגיע לתוצאה של 3,000 ₪ בממוצע. התוצאה מורכבת מ- 150 תמונות בתמחור של 20 ₪. ברוב המקרים, צלם האירועים הוא האדם שאחראי על צילום התמונות המקצועיות והעברתם להדפסה מיוחדת. אלה הם המחירים המשוערים לשנת 2021, מדובר על מחירון כללי ולא ממוקד, כדאי להתייעץ לפרטים נוספים.

קצת אודות ורסה הפקות – בקצרה

ורסה הפקות קיימת מעל 20 שנה ומספקת שירותים מגוונים בעולם האירועים – החל מהדפסות, שכירת הסעות ולימוזינה, ימי פינוק וגיבוש, תכנון והפקת חתונות, ימי הולדת, ובריתות, ושירותים נוספים ומגוונים. החברה בעלת יכולות רבות בתחומי התכנון, מקושרת לעשרות ספקים שונים, ומספקת את המחיר ההוגן ביותר. בורסה הפקות תקבלו ייחס אישי וצמוד, ליווי לכל אורך התהליך, והצעת מחיר אטרקטיבית. לקבלת פרטים נוספים והתייעצות בחינם התקשרו עכשיו 050-800-5775 או בקרו באתר הרשמי של החברה.

צילום: ורסה הפקות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*