הכדורסל עולה מדרגה

הכדורסל עולה מדרגה

זה לא קורה הרבה, ספק אם זה יקרה בשנים הקרובות אבל אחת ל… נוצר מצב שהמומנטום הוא המפתח, מכבי אשדוד-באר טוביה הצליחה ליצור מומנטום כזה שהעלה את סף הסקרנות ל-100%, זה קורה שיש לך מאמן מהרמה הגבוהה, שיש לך כוכבים כמו סוואן וגארת שמתחלקים כבר שבועיים בחמישיית המחזור עם סקור מטורף של 34 נקודות, וזה קורה כשאתה מנצח אחרי אילת את לא פחות ולא יותר ממכבי ת״א אצלה בבית בנוקיה. (פה הרגע להזכיר את הציטוט המיתולוגי ״בחייהם״ – צ׳רלי וחצי).

ואז, יש לך משחק בית, שלא נופל על שום משחק כדורגל (ולא חסרות קבוצות מקומיות), במוצ״ש, אחרי שכולם נחו טוב ושתו הרבה חם, והיריבה היא לא פחות ולא יותר מהפועל ת״א, אז מה יש לנו פה בעצם, מוצ״ש, מומנטום של נצחונות, קבוצה עם כוכבים, ויריב אדום? מה עוד אפשר לבקש כדי לבוא ולהראות שאשדוד זו עיר גם של כדורסל.

המחיר למי ששואל הוא גם אטרקטיבי, 40 ש״ח לחייל/ נוער /פנסיונר/ סטודנט ו-70 ש״ח למבוגרים, בעקבות המדיניות החדשה של הנהלת הקבוצה מיותר לנסות ולבקש הזמנה כי הכירטוס הוא חיצוני ולא ניתן לייצר העונה הזמנות, מה גם, שמחירי המנויים זולים עד כדי בדיחה, 300 ש״ח לכל העונה (ומסתמנת עונה עונה), מחיר להורה + ילד ב-400 ש״ח בלבד… (זו לא טעות בהקלדה) ואם בא לכם להתפנק ב-VIP תצטרכו להיפרד מ-500 ש״ח בלבד.

מלבד הפטריוטיות העירונית, מלבד הריגושים של אווירת ההיכל, ומלבד התחרויות והפרסים שמתבצעות במהלך המשחק תדאגו לעצמכם לבילוי ממכר שהאדרנלין הוא השחקן הראשי, ואם זה ייגמר בניצחון (וזה גמר בניצחון) מימשתם את המניה וסחטתם אותה עד תום.

היכל הקריה, רובע הסיטי, מוצ״ש 20:30. להיות שם שזה קורה.

לרכישת מנוי אונליין: http://bit.ly/1jWNpMg

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*