היתרונות של אמבטיות אקריליות

היתרונות של אמבטיות אקריליות

אמנם ברוב המקרים שבהם אדם רוצה לנקות את עצמו הוא יבחר במקלחת זריזה, אבל גם כך האמבטיה רחוקה מלהיות מיותרת. כשאנחנו רוצים להתפנק באמת, להתנתק מכל מטלות היומיום ועודף הגירויים והדאגות, הבחירה הנכונה היא התמסרות לאמבטיה ארוכה. בהתאם בבתים רבים מצטיידים גם באמבטיה לצד המקלחון, והאופציה הטובה ביותר היא אמבטיות אקריליות. בכתבה זו תמצאו הסברים משכנעים לקביעה הנ"ל.

מקסימום עמידות

אמבטיה אקרילית כשמה כן היא – אמבטיה אשר מיוצרת מחומרים אקריליים. חומרים אלה הם פולימרים סינתטיים שבין השאר מכילים מולקולה הנקראת אקרילאויל. הבסיס לייצור החומרים האקריליים הוא חומצה אקרילית, שבזכותה אנחנו יכולים להשתמש גם במוצרי פרספקס ובבדי אקרילן.

עבור ייצור אמבטיות נעשה שימוש באקריליק מוצק. חום גבוה מאפשר ליצוק את האקריליק לכדי תבנית מדויקת וכך ליצור את צורת האמבטיה הרצויה. בסיום התהליך זוכה המיכל לחיזוק חיצוני באמצעות שכבת פיברגלאס. בנוסף לחוסן הפיזי, אקריליק לא מחליד (בניגוד לאמבטיית הברזל של פעם). התוצאה: מוצר עמיד מאוד שימלא את ייעודו במשך שנים רבות.

אסתטיות נעימה לעין

יתרון נוסף של אמבטיות אקריליות, מעבר לעמידות החשובה כל כך, הוא במישור האסתטי. האפשרות ליצוק את האקריליק לכל תבנית מאפשרת יצירת אמבטיות מעוגלות, מלבניות ופינתיות, עוד בחירה היא של המידות, ובנוסף האקריליק עצמו מתאפיין במראה נקי ונעים לעין. בחירה בדגם מתאים לחדר הרחצה מעניקה לו עיצוב שובה לב, כך שלצד התועלת של הרחצה הארוכה והמפנקת, ישנה נחת גם מבחינת המראה.

תחזוקה פשוטה

אם לאחר שנים רבות נוצר צורך בתיקון של אמבטיה אקרילית, אפשר לעשות זאת בפשטות ובעלות נמוכה, במספר דרכים. אופציה אחת היא סתימת חור שנוצר עם פיברגלאס או פוליאסטר ושיוף האזור המתוקן. אופציה שנייה היא התזה – פעולה זו כוללת התזת חומר יסוד ומיד לאחריו התזה של ציפוי אקרילי. הציפוי המחודש מבטיח מראה מרשים במיוחד גם לאמבטיה ישנה. בנוסף ניתן לבצע פעולה הנקראת הלבשת אמבטיה, כלומר הנחת מיכל חדש, מעט קטן מזה הקיים, על הנוכחי. בכל מקרה התיקון אורך שעות בודדות, וגם כשיש צורך בהמתנה לייבוש ניתן לחזור ולהשתמש באמבטיה תוך יממה או שתיים לכל היותר.

איך לבחור אמבטיות אקריליות בראש שקט באמת?

על-מנת למצות את כל היתרונות של האמבטיה האקרילית, וליהנות ממנה לטווח ארוך ככל האפשר, הבחירה החשובה ביותר היא של החברה שממנה רוכשים את המוצר. חברה ותיקה ואמינה מקפידה על ייצור באמצעות חומרי גלם איכותיים, וכמובן על תהליך ייצור מוקפד. דגש נוסף הוא ייעוץ מקצועי שמסייע לבחור את הדגם האופטימלי בהתאם לצרכים הספציפיים של כל אחד ואחת – מבחינת הצורה, הגודל וכו'. המלצה נוספת היא להעדיף אמבטיות שיוצרו בארץ על-פני אלה שיוצרו במזרח הרחוק. כמו כן חשוב לבחון את משך האחריות ואת תנאי האחריות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*