היש סיכוי לאהבה?

היש סיכוי לאהבה?

"שידוך לשם שמיים" המועדון רוחני של החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד מזמין פנויים ופנויות מכל הגילאים, לכנס ברוח יהודית – ישראלית ולהרצאתו של אלעד יעקובוביץ', מייסד "אומנות הקשר" המציע דרך לזוגיות עוד השנה.

זוגיות היא מצב של כמיהה, רבים עסוקים שנים להשיג ולתפוס אותה וישנם  רבים  המציירים לעצמם את תמונת חתונת החלומות שלהם עוד מגיל חמש. יחד עם זאת, ממגוון רחב מאוד של סיבות – לרבים החלום מתעכב, והם פשוט לא מצליחים להבין למה.חלקם נתקעים בשלב הפגישות המוקדמות, אבל לא מצליחים לעבור אותו ולהתקדם לקשר איכותי יותר. רבים מוצאים את עצמם מנהלים קשרים ארוכי טווח – אך לא מצליחים לקבל הכרעה ברורה האם ואיך למסד את הקשר בברית הנישואים.

"אומנות הקשר" המהווה בית ספר ומרכז העצמה לטיפוח מיומנויות תקשורת אצל גברים ונשים – קם על מנת לסייע, לקדם ולעזור לכל מי שחש תקוע בתחום הזוגי בכל שלב בחייו, בין אם הוא רווק, מאורס, נשוי או גרוש, ולסייע לו ולקדם אותו בדרך להצלחה בדרך למציאת הזוגיות המיוחלת.

לדבריו של  אלעד יעקובוביץ', מנכ"ל ומייסד אומנות הקשר.שבין שלל תאריו אפשר למנות: יועץ ומאמן לענייני זוגיות ודייטינג,עובד בדמיון מודרך, N.L.P  ו-תטא הילינג, אמן, יוצר ויזם סדרתי, מנחה סדנאות, מאמן ויועץ בתחומי ההצלחה בקשר זוגי, התפתחות אישית,זוגיות ותקשורת בינאישית, "זוגיות מהווה תחום נכבד לאורך רוב מהלך חיינו. גם לפני שאנחנו מצויים בה ובוודאי כאשר אנחנו מצויים בתוכה. זהו מקום בו אנו מתנסים, גדלים, לומדים, משתנים, נשברים כואבים מתקנים. בגלל זה, זוגיות היא תהליך ארוך טווח,היא דרך ארוכה, פתלתלה לעיתים ומשתנה וגם האנשים בתוכה משתנים, ולכן הגיוני ואפילו מתבקש, כי :הדרך תכיל – נפילות, עליות, מורדות, שבילים, חוסר הסכמות ואהבה. זה תהליך וזו מערכת, עם שלבים, עם צמתים, עם מטענים, עם רגשות, לצד ענייני כספים וחוקים.

הקמתי את "אומנות הקשר" מתוך התייחסות והבנה זו, ומתוך ההבנה שקיים צמא אדיר לידע מסודר בנושא שמותאם באופן ייחודי גם לקהל דתי/ מסורתי/ מאמין ושומר מצוות בעל אוריינטציה יהודית ישראלית."

התפיסה של אומנות הקשר היא ייחודית, ופועלת מתוך מקום שמשלב בתוכו אימון יהודי בשילוב עם יסודות טיפוליים ותהליכים עמוקים – במטרה להוות פתרון אמיתי ואלטרנטיבה מוצלחת עבור כל מי שתקוע בכל שלב בדרך אל הקשר הזוגי שלו.

ביום ראשון, 1/2/2015 בשעה 19:30 במתנ"ס ד' (האולם הגדול) רח' השייטים 16, רובע ד', אשדוד.

בתמונה: אלעד יעקובוביץ'

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*