היצע של פרויקטים חדשים בקריות

היצע של פרויקטים חדשים בקריות

תנופת בנייה משמעותית נראית לאחרונה בקריות השונות. ברבות מהן אפשר לראות בזה אחר זה שנבנים פרויקטים חדשים של מבני מגורים, אשר צומחים לגובה.

פרויקטים בקריות

הגידול הטבעי של האוכלוסייה בקריות מצריך כמות הרבה יותר גדולה של דירות. עבור עולים חדשים, עבור זוגות צעירים, משפחות שמעוניינות לשפר את רמת הדיור שלהם וגם עבור בני זוג שנפרדים או שמתגרשים ולכן משפחה זו זקוקה לשתי דירות.

ההיצע של פרויקטים חדשים בקריות כולל דירות מתוכננות בקפידה מסייע לכל מי שמעוניין לרכוש דירה חדשה בקריה שבה הוא מעוניין לגור, לאור היתרונות שלה עבורו.

מבחר דירות חדשות בקריות

אפשר לראות פרויקטים חדשים בקריות, הקבלנים מנצלים את הקרקעות שנותרו בין הבניינים ובונים בהם מיזמים יפהפיים כמו לדוגמה בקרית מוצקים בניינים בני שש קומות במקומות מרכזיים, כך גם ברחובות הוותיקים בקרית ים ובקריות האחרות.

בקרית ביאליק החלו בבנייה של פרויקט עצום של שני בניינים בני 26 קומות כל אחד בשכונה חדשה ששמה חלומות וסביונים. בקרית ים החלו בבנייתם של שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד בשכונת גלי ים. בזכות רבי הקומות בשכונות החדשות, יתווספו לכל קריה הרבה מאד תושבים חדשים, שימלאו את הפארקים, גני הילדים ואת בתי הספר.

היצע של דירות חדשות

מגפת הקורונה יצרה שינוי בדפוסי החשיבה של ישראלים רבים בנושא הדיור. מי שעד עתה חיפש דירות להשכרה בקרית אתא, הבין שהאופציה של הדירות המוזלות לא תקרה ככל הנראה ולכן יש לעשות מאמץ ולרכוש דירה למגורים.

לכן משפחות רבות במהלך החודשים האחרונים עקבו אחר פרויקטים חדשים בקריות וקיבלו החלטות מהי סביבת המגורים שהיא האולטימטיבית עבורם. עקב הקרבה למשפחה ולחברים, בתי הספר האיכותיים, הקרבה לחוף הים וכל סיבה אחרת.

בחירה של הדירה המתאימה ביותר

לאור מגפת הקורונה גם ההחלטות לגבי דירות חדשות השתנו. הלקוחות הבינו שכל משפחה זקוקה למרחב שלה ולכן קיימת העדפה ברורה לדירות גן בנות 5-4 חדרים וגינה גדולה, אשר נחטפו בחודשים האחרונים. כמו כן דירות בנות 6-5-4 חדרים עם מרפסות מרווחות.

גם דירות המיני פנטהאוז ודירות הפנטהאוז זכו לעדנה מחודשת ולכן לקוחות רבים רכשו דירות גדולות שצמודות אליהן מרפסות ענקיות שמשמשות למנוחה, להנאה מהנוף אם המבנה ממוקם מול הים, או מול נוף אחר. במרפסות הגדולות אפשר לטפח מקום למשחקים וגם גינה נעימה הכוללת עצים, צמחיה פרחים וצמחי תבלין ריחניים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*