היום יוגש כתב אישום כנגד שלושה מחברי "הכנופיה הגרוזינית"

היום יוגש כתב אישום כנגד שלושה מחברי "הכנופיה הגרוזינית"

שבוע ימים לאחר מעצרם על ידי משטרת ישראל ואיסוף ראיות כנגדם, יוגש היום כתב אישום כנגד שלושה מחברי "הכנופיה הגרוזינית" שפועלת בעיר אשדוד. השלושה חשודים בעבירות סחיטה באיומים של תושב העיר. אחד מהחשודים השתחרר רק לאחרונה מריצוי תקופת מאסר.

תלונה שהתקבלה במשטרה בעקבות מקרה אלימות וסחיטה של תושב אשדוד, הביאה למעצרם של שלושה מתושבי אשדוד, צעירים בני 25, 27 ו-29 המוכרים למשטרה כחברי ה"כנופיה גרוזינית". השלושה נעצרו במהלך השבוע האחרון והועברו לחקירה במחלק התשאול של היחידה המרכזית במשטרה, שם החשודים שמרו על זכות השתיקה במרבית ימי חקירתם אך דאג אחד מהם לציין בפני חוקריו כי המשטרה רודפת אותו. בתום ימי חקירה ופעולות לביסוס תשתית ראייתית בתיק, צפויה היום הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בבית המשפט.

"מתפקידנו להגן על האזרח מפני אותם גורמים הבוחרים בדרך עבריינית כשגרת חייהם. אנו משקיעים את מירב המאמצים והאמצעים במקרים אלו במטרה לסכל את פעילותם, למצות עימם את הדין, אך חשוב מכל – להבטיח את ביטחונו של האזרח", נמסר מהמשטרה.

מהחקירה ועדויות שנאספו על ידי החוקרים עולה כי בתאריך 18.7.17 הגיעו שלושת החשודים אל ביתו של תושב אשדוד בעת שזה שהה בבית יחד עם בני משפחתו, ביניהם ילד כבן 8 שנים. שלושת החשודים נכנסו לדירה והחלו לשוחח עם בעל הבית במרפסת ביתו תוך שבשלב מסויים אף בעט מי מהחשודים בקורבן.

רעייתו שהבחינה במתרחש ביקשה מאלו לעזוב את הבית אך אלו בתגובה ענו – "לא קרה כלום, אנחנו חברים". לאחר זמן קצר עזבו השלושה את ביתו של הקורבן תוך שהקפידו להיפרד לשלום גם ממשפחתו. בעקבות המקרה נעצרו השלושה על ידי בלשי המשטרה והועברו לחקירה. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט במהלך השבוע האחרון והיום, חמישי, לאחר שגובשה תשתית ראייתית בתיק החקירה יוגש נגדם כתב אישום באמצעות פרקליטות דרום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*