הטרנד החדש באשדוד: זכוכית מתקפלת למרפסת

הטרנד החדש באשדוד: זכוכית מתקפלת למרפסת

השמש החזקה באשדוד מחייבת למצוא פתרון הצללה כמעט לכל מרחב פתוח. בשנים האחרונות פותחו מגוון רחב של פתרונות הצללה לבתים ולחללי הגינה והם מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. קיימים בשוק מבחר גדול מאוד של פתרונות הצללה לבית ולגינה החל מפרגולות, זכוכיות מתקפלות, רשתות הצללה ועד סגירת מרפסות משוכללות ויוקרתיות.

זכוכיות מתקפלות למרפסת

זכוכיות מתקפלות למרפסת הוא מוצר מרשים מאוד המיועד עבור סגירת מרפסת זכוכית באופן מעוצב, מודרני, מתוחכם ומינימליסטי. המוצר עמיד בכל תנאי מזג האוויר ומיועד לסגירת מרפסת, ויטרינות, פרגולות אלומיניום, פטיו ועסקים.הזכוכיות המתקפלות מיוצרות מכנפי זכוכית מחוסמת עם אפשרות לזכוכית חלבית או כהה להגנה מהשמש.

זכוכיות הפנורמיקה נפתחות ונאספות לצד אחד של החלל ומאפשרות פתיחה מקסימלית של החלל ללא כל הפרעה של פרופילי אלומיניום באמצע. זכוכית פנורמיקה לסגירת מרפסת הוא מוצר מהפכני שבעזרתו ניתן לסגור כל חלל מקורה ומשמש אדריכלים ומעצבי פנים לעיצוב חללי יוקרה עבור עסקים, וילות, דירות עם מרפסות פנטהאוזים.

היתרון הגדול של זכוכיות נאספות פנורמיק הוא כשהחלל סגור הנוף נשמר ב- 100% ללא כל הפרעה. זהו פתרון מושלם לסגירת מרפסת ופרגולות והוא גם קל לתפעול.

למה טרנד הזכוכיות המתקפלות תפס באשדוד?

אשדוד מתאפיינת בקרבתה לים, העיר כולה, שיושבת על רצועת חוף, נחשפת לרוחות חזקות, חול ואבק, לחות וגשמים בעונות הקרות. תנאי האקלים הללו גורמים לאנשים רבים לוותר על השימוש במרפסת. בנוסף, רבים לא מעוניינים בסגירת המרפסת מסיבות כמו: הסתרה של הנוף, חסימה של האור טבעי וקרני השמש, חסימת זרימת האוויר, הבריזה ועוד. כדי לשמור על המרפסות והחללים הפתוחים של הבית מתנאי מזג האוויר תוך שימת דגש שלא תתבצע הסתרה של הנוף, אנשים רבים ברחבי העיר (והארץ יש לציין) בחרו להשתמש בפתרון של זכוכיות מתקפלות. הזכוכיות המתקפלות כפתרון לסגירת מרפסת

איכות המוצר

מערכת זכוכיות נאספות למרפסת היא מוצר פרימיום. המוצר מיוצר מהחומרים החדשניים ביותר שניתן למצוא בשוק ותהליכי בקרת האיכות שהמוצר עובר הם מהמחמירים ביותר, המבטיחים עמידות של המוצר לשנים רבות ומרובות.

קל ופשוט לניקוי

ניתן לנקות את החלק החיצוני והפנימי בקלות של הזכוכיות בקלות. מכיוון שהחלק החיצוני של מערכת הזכוכיות מתקפל פנימה לתוך חלל המרפסת הוא קל ובטוח לניקוי ולא צריך מכשור מיוחד.

גדלים

גובה: 2.7 מטר | רוחב: בהתאמה אישית – ניתן להזמין זכוכית למרפסת בכל מידה שרק תרצו לסגירה מושלמת של המרפסת, הפרגולה, החצר או כל חלל אחר.

לסיכום

הזכוכיות המתקפלות מעניקות פתרון מושלם ליצירת מרחב שמוגן מפני הגורמים הסביבתיים והאקלימיים, במיוחד בערי חוף כמו אשדוד. בעזרת הזכוכיות המתקפלות ניתן ליצור מרפסת מוצלת ונעימה, שמאפשרת גם לנמצאים בקרבת החוף להנות מאורח חיים איכותי וניצול המרפסת כאות נפשם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*