הטרנדים בעולם הקמינים לקראת חורף 2019

הטרנדים בעולם הקמינים לקראת חורף 2019

תסכימו איתנו שבעונת החורף הקרה אין מקום טוב יותר לבלות בו עם המשפחה מאשר אל מול האח. כאשר חורף 2019 מתקרב בצעדי ענק ריכזנו עבורכם כמה מן הטרנדים החמים בעולם הקמינים, כדי שתוכלו לעצב בקלות את קמין החלומות שלכם.

אם אינכם רוצים לשבור את הקירות, אין זה אומר שעליכם לוותר על חלום הקמין בבית. כיום עומד לרשותכם מגוון גדול של קמינים מעוצבים ועכשוויים אשר עיצובם המודרני מספק פתרון לכל צורך, מטרה או סגנון עיצובי. העיצובים החדישים מאפשרים להפוך את הקמין למוקד העיקרי של כל חדר וליהנות מאפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות. לכן רגע לפני שאתם בוחרים בדגם הסטנדרטי והמסורתי, הנה כמה דגמים שכדאי לכם לבדוק.

קמין דו צדדי

בעגה המקצועית הוא מוכר בשמות מגוונים כמו קמין חלון, Room Divider ועוד. באופן כללי, סוגים אלו של קמינים ייחודיים בכך שמאפשרים ליהנות מהאש משני צדי הקיר. הקמין הדו צדדי מיועד להפרדת חללי מגורים ועושה זאת באופן מסוגנן ויעיל. כמו כן, הוא מאפשר לכם ליהנות מישיבה ליד הקמין בשני חללים נפרדים.

קמין אי

הטרנד של אי בחלל המטבח תפס תאוצה וכיום כמעט שאין בית מודרני ללא אי מרכזי. גם בעולם הקמינים ניתן ליהנות מפתרון דומה ולעצב את הבית עם קמין אי מודרני ואופנתי. ישנם סוגים שונים של קמינים מעוצבים ומתקדמים מהם ניתן לבחור את הקמין שלכם וכך לשוות לחלל מראה ומעוצב ולהביא לידי ביטוי את הסגנון המיוחד רק לכם.

קמין תלוי מהתקרה

עוד דגם עכשווי של קמין הוא קמין התלוי מהתקרה. אם עד היום היינו רגילים לראות קמינים סטנדרטיים עומדים או כאלו שמשולבים בתוך הקיר בילד אין, קמין תלוי מהתקרה הוא משהו שלא רואים בכל מקום. כתוצאה מעיצובו הוא אינו תלוי בקיר ואף ניתן להתקין אותו במרכז החלל ולהפוך אותו למוקד העיקרי שלו כך שכל העיצוב יבנה סביבו. אין ספק שמדובר בטרנד ייחודי.

קמין גז בנוי

אם ברצונכם לשלב את הקמין באופן אסתטי יחד עם הקירות בבית ועם האלמנטים האדריכלים השונים, קמין גז בנוי הוא האופציה המתאימה עבורכם. אינכם חייבים לשבור את הקיר עבורו והוא מבחינתו משווה לכל חלל מראה מודרני להפליא. הקמין הבנוי מגיע בגדלים שונים לבחירה והקווים הנקיים לצד רמת האסתטיקה הגבוהה הם המאפיינים העיקריים שהופכים אותו לפתרון האידיאלי לכל בית עכשווי.

קמין חיצוני

החלום על ישיבה לצד הקמין בעונת החורף אינו מוגבל לפנים הבית בלבד. עם מבחר גדול של קמינים מעוצבים ומתקדמים תוכלו ליהנות מהתענוג גם כאשר אתם יושבים מבחוץ ומבלי להתפשר על העיצוב של החלל. הקמינים החיצוניים המודרניים מאפשרים מגוון גדול של אפשרויות עיצוביות כמו למשל שילובם בתוך קיר מובנה, או לחלופין בתוך דגם שמחלק את החלל וכך ליהנות ממראה האש המרצדת משני אזורים נפרדים, פנימי וחיצוני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*