הטיפים של גילי לאנטי אייג׳ינג

הטיפים של גילי לאנטי אייג׳ינג

הימים חמים והשמש קופחת, זמן לחופשה, ים, בריכה וטיולים, לכן ביקשנו מגילי טטרו, קוסמטיקאית מומחית לאנטי אייג׳ינג, אקנה ופיגמנטציה טיפים חשובים לשמירה על עור הפנים בקיץ:
• הקפידו לשתות הרבה מים – גם אם אתן לא מרגישות צמאות. שתיית מים בכמות מספקת שומרת על הלחות בגוף, ומשפיעה על מראה.

  • הקפדה על היגיינת הפנים שמירה על עור הפנים והקפדה על ניקיונו חשובות תמיד, אבל בקיץ הופך הדבר להכרח של ממש. האוויר המזוהם והלח ממש נצמד לעורך ועשוי לגרום לאקנה. יש לשטוף היטב את הפנים במים בבוקר ובערב באופן קבוע. במידה וטבלת בים או בבריכה, יש לשטוף את הפנים במים מתוקים מיד על מנת לא לחשוף את העור ממושכות למלח ולכלור. פצעים משגשגים בסביבה שומנית. לכן, כדי למנוע אקנה או לטפל באקנה קיים, מומלץ להשתמש בחומרים המאזנים את רמת הלחות והשומן בעור. שימוש זה בתכשיר יהווה טיפול מונע חשוב שיחסוך לך צלקות פוסט אקנה,
  • צמצמו חשיפה לשמש – הימנעו משיזוף ואם חייבים אז כמובן חבשו כובע
  • רחצו את הפנים עם סבון מתאים בקיץ, הפרשת הזיעה מוגברת -גם מנקבוביות עור הפנים. השילוב של הזיעה והלכלוך שבאוויר, מצריך ניקוי יסודי יותר של העור.
  • מרחו קרם הגנה לא שומני שמותאם לעור הפנים שלכם.

גילי, הגשימה את חלומה המקצועי ולאחר 12 שנים כשכירה פנתה לדרך עצמאית והשיקה לאחרונה קליניקה חדשה לטיפולי פנים. ״מאז ומתמיד חלמתי להציע לאנשים את מה שאני רציתי לקבל כלקוחה. לכן לפני כשנתיים החלטתי לקום לעשות צעד ולהגשים את החלום הגדול שלי – להיות קוסמטיקאית ולטפל באחרים. צעד זה לווה בהמון חשש אך לאט לאט צעד אחר צעד הצלחתי להגשים את חלומי הגדול״.

בהשקת הקליניקה החדשה בט״ו השתתפו חברים רבים ובני משפחה, ומערכת אשדוד4יו מאחלת הצלחה וברכה!
וכמו שאומרת גילי:

״הדבר היחיד שהוא יותר גרוע מלהתחיל ולהיכשל, הוא לא להתחיל בכלל״
(סת' גודין)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*