החשיבות של מכונת אריזה ורטיקלית בתעשייה

החשיבות של מכונת אריזה ורטיקלית בתעשייה

בעלי מפעל תעשייתי? אתם חייבים מכונת אריזה ורטיקלית

בענפי תעשייה רבים ישנה חשיבות רבה לשלב המסיים את הייצור, הלא הוא שלב האריזה. הליך זה חייב להתבצע בצורה דקדקנית ואסתטית, על מנת שלא יגרמו טעויות שיפגעו באיכות המוצר. כיום ניתן לבצע את כל התהליך באמצעות מכונת אריזה ורטיקלית ולהפסיק להסתמך על כוח אדם איטי ומוגבל יחסית. מהי הייחודיות של מכונה שכזאת ומהי חשיבותה? מייד תבינו.

מכונה ורטיקלית – למה הכוונה?

ישנם מספר סוגים של מכונות אריזה שמשמשות בתעשייה. הסוג הנפוץ ביותר הוא זה הורטיקלי שבאמצעותו ניתן לבצע אריזה של מוצרים רבים ושכיחים שמסוגלים "לזרום" בצורה יעילה על המסוע של קו הייצור, כגון קטניות, אורז, פיצוחים, תרופות, קמחים, אבקות שונות, מוצרי פירזול קטנים ועוד. המכונות הורטיקליות, בשונה ממכונות אחרות, פועלות בהתאם לכוח הכובד שמופעל על המוצרים. כל שיש לעשות הוא למלא את תא הטעינה במוצרים והם כבר יתחילו לרדת לכיוון עמדת האריזה ללא השקעת כוח אדם נוסף. מכונת האריזה מעבירה דרכה את המוצרים הזורמים, לאחר מכן מתבצעת שקילה מדויקת ובסופו של דבר הכמות המדודה נארזת בדרך המתאימה (שקיות, צלופנים וכו').

מהם היתרונות של מכונת אריזה ורטיקאלית?

החשיבות של מכונות האריזה הורטיקליות באה לידי ביטוי ראשית כל במינימום של מגע יד אדם בתהליכי האריזה. כוח הכבידה הוא זה שמניע את התהליך כך שכל שיש לעשות הוא להזין את המכונה במוצרים ומשם והלאה הכל מתבצע אוטומאטית וככל שיש אוטומציה כך העבודה מתבצעת באופן הרבה יותר מהיר ומדויק. כל זה חוסך לבעל העסק בהוצאות התפעול. שנית, למכונות ורטיקליות ישנם פיצ'רים שונים שעוזרים במניעת טעויות שבמידה ויתרחשו עשויות להעמיד אתכם במצבים לא נעימים אל מול לקוחות, ספקים והרשויות.

למשל, ישנן מכונות שמציעות הפרדה אוטומאטית של מוצרים שנתגלה שנארזו בצורה שאינה מיטבית או כאשר הם חרגו מסטיית המשקל המותרת עבורם. בנוסף, דגמים נבחרים של מכונות ורטיקליות מסוגלים לבצע אריזות מורכבות, לעבוד עם ניילונים ופולימרים מגוונים וכמו כן, להדביק מדבקות בדיוק במקומות הנדרשים לכך על גבי המארזים.

כך תרכשו בחוכמה

על מנת שהמכונה שתרכשו אכן תייעל את תהליכי הייצור שלכם ותחסוך עבורכם הרבה כסף וכאבי ראש מיותרים, חשוב כי תבחרו אותה באופן מושכל וחכם. עליכם להבין כי כל מכונת אריזה ורטיקלית צריכה להיבחר באופן שיתאים באופן מושלם לסוג התעשייה ואופן הייצור שלכם. הדבר אמור להתבטא במאפיינים ספציפיים כגון נפח תא טעינת המוצרים לאריזה, עובי ניילון מינימאלי/מרבי לאריזה, מהירות אריזה, משקל מקסימאלי לאריזה, יכולת תכנות בהתאמה אישית ועוד.

כמו כן, חשוב מאוד לרכוש מכונה שהמעטפת שלה מורכבת ממתכות אל-חלד (אלומיניום או נירוסטה) וזאת על מנת שתאופיין בעמידות גבוהה ותשמור על היגיינת המוצרים, ללא כתמי חלודה או סימנים אחרים.

נכתב באדיבות נובופק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*