החשיבות של אפליקציה לניהול פרויקטים

החשיבות של אפליקציה לניהול פרויקטים

הרכישה של אפליקציה לניהול פרויקטים תיעשה מחשבון הגוגל ללא עשיית שימוש בשירותים חיצוניים, חרף העובדה שהעמלה יותר יקרה. האפליקציה עבור ניהול פרויקטים תופיע על מסך הבית שלכם ואין צורך להיכנס אליה מדפדפן. לאפליקציה של ניהול פרויקטים ישנה אפשרות להפעיל פונקציות מסוימות בטלפון, כמו למשל – שירותי מיקום יותר מדויקים, אימות עם טביעת אצבע, צילום במצלמה וכיוצא בזה. מפאת הסיבה כי אפליקציה לניהול פרויקטים תשאב רק את הנתונים מהשרת, היא הרבה יותר מהירה ולפעמים ניתן להפעיל אותה במצב לא מקוון.

הדברים חשובים על פיתוח של אפליקציה לניהול פרויקטים –

  • רעיון והיתכנות – התשתית של כל אפליקציה מחל בהגדרה כללית של הצרכים עליהם אמורה האפליקציה לתת מענה ומיהו בדיוק קהל היעד שלו היא עשויה לתת שירות. עליכם לבצע סקר שוק על המתחרים שלכם על ידי חיפוש בחנות האפליקציות ולקבל אינפורמציה משרת חיצוני.
  • פרסום וקידום האפליקציה – עליכם להתחיל בקידום של האפליקציה בתוך החנויות של אפליקציה או באמצעי שיווק חיצוניים, החל בשיווק באתרי אינטרנט וכלה בפרסום בטלוויזיה. יש כל מיני אמצעים לביצוע של אופטימיזציה לחשיפה, כמו למשל – בחירה במלות מפתח איכותיות, עשיית שימוש בתמונות מיטיבות, תיאור מדויק וכיוצא בזה.
  • עליכם לבצע סקר שוק ובדיקה פיננסית – באם זו האפליקציה הראשונה שלכם ואינכם בעלי ניסיון התחלתי בפיתוח של אפליקציה, סביר להניח כי עליכם לגשת לכמה חברות של פיתוח אפליקציות ולבקש מהן הצעות מחיר, בדיקה פיננסית והאם ניתן להוציא לפועל את המיזם שלכם כפי שאתם מתכננים אותו.
  • בדיקה של בקרת האיכות – מטרתה של בקרת האיכות לוודא כי האפליקציה פועלת כשורה על המכשירים הקיימים, שאין כשלים טכניים, כמו למשל – עשיית שימוש במשאבים, שאין עקב אכילס בממשק שגורם לאפליקציה לקרוס. עליכם לעשות שימוש במשתמשים אמתיים, אשר יבדקו בעצמם את האפליקציה. המעלה של בדיקת בקרת איכות באמצעות המשתמשים היא שלעומת צוות הפיתוח והמתכנתים שצריכים לחפש בנרות את הליקויים, המשתמשים החיצוניים לא מגיעים עם אינפורמציה מבעוד מועד ולרן רב הוא הצ'אנס שיימצאו מצבים אשר אותם לא לקחתם בחשבון ויתגלו ליקויים הוא רב מאוד.
  • האפיון של­ אפליקציה לניהול פרויקטים – התהליך של אפיון האפליקציה מפרט בפרוטרוט איך האפליקציה תיראה ברמה של המסך הבודד ואיך המשתמש יבצע אתה אינטראקציה. תהליך האפיון של האפליקציה הינו חיוני עבור פיתוח יעיל, אשר בו למעשה תהפכו את מה שורטט על גבי צג המחשב לאפליקציה אמתית ולא תיצרו את האפליקציה יש מאין.
  • הפיתוח של אפליקציה לניהול פרויקטים – בשלב זה מפתחים את האפליקציה על ידי מגוון רב של כלים על בסיס האפיון. הפיתוח של האפליקציה עשוי להיעשות באמצעות חברה מקצועית, באמצעות כל מיני תוכנות שיקלו על הפרוצדורה או באמצעות לימוד עצמי. בתהליך של פיתוח אפליקציה אין להסתפק בבנייה של הצד אותו רואה המשתמש, אלא מעניקים אף ממשק אחורי, דרכו ישנה פשרות של ניהול האפליקציה, עריכת שינויים בצג המחשב והוספת אינפורמציה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*