החלשים בליגה: מ.ס אשדוד ירדה למקום האחרון לאחר הפסד בית משפיל

החלשים בליגה: מ.ס אשדוד ירדה למקום האחרון לאחר הפסד בית משפיל

מועדון ספורט אשדוד במקום האחרון בטבלת ליגת העל. זאת הבשורה העיקרית שהגיעה ממשחק ההפסד המביך של הקבוצה הערב(ראשון) 1-0 בבית להפועל רעננה.

אם לפני שני מחזורים, טרם המשחק מול הפועל עכו, עוד דיברו באשדוד על שש נקודות מתוך שש אפשריות, הרי שבדיוק הדבר ההפוך התרחש, ומלבד שני הפסדים לשתי קבוצות התחתית ביחד עמה, האדומים-צהובים של עמיר תורג'מן יורדים למקום האחרון כשבאמתחתם חמש נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות.

אל המשחק שנערך הערב באצטדיון היא', הגיעה נועלת הטבלה ערב המחזור, הפועל רעננה, כשהמטרה עבור האדומים מהשרון זהה לאלו מעיר הנמל הדרומית, לצאת עם שלוש הנקודות.
קשה מאוד לקרוא לתשעים הדקות הערב "משחק כדורגל", למען האמת כיאה למעמד, אך דווקא בעשרה שחקנים, הצליחו החניכים של מנחם קורצקי להבקיע בכדור עונשין גבולי מאחד-עשר מטרים (טעות שיפוט חמורה של גיא ברגר), כשתומר סוויסה המחליף כבש בדקה ה67 את שער הניצחון.

עמיר תורג'מן אמנם לא אמור להיות מודאג ממעמדו, זאת לאחר שקיבל הבטחה כי צוות הניהול ילכו איתו באש ובמים, אבל יחד עם זאת עושה הרושם שאשדוד תתקשה מאוד לשמור על כס המקום שלה בליגת העל בתום העונה.

אז נכון, גדי קינדה, תום בן זקן וניר ברדע לא שיחקו, כל אחד מסיבותיו, אך מנגד מי שחזר לשער היה יואב ג'רפי, שהשאיר את הקבוצה בליגה במו ידיו אשתקד, אך לא יכול היה לעשות הרבה מול הפנדל אותו קיבלו האורחים.

ואם זה לא מספיק, גם העתיד לא אמור להאיר יותר מדי פנים למ.ס אשדוד.
בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב, כששבוע לאחר מכן בתום הסיבוב הראשון, תגיע מוליכת הטבלה, הפועל חיפה לביקור באצטדיון היא'. בקיצור, לא נעים במיוחד.

"מאוד רצינו והשתדלנו, זה לא הספיק. דווקא אחרי ההרחקה, לא יצאנו כמו שרצינו לצאת במחצית השנייה. ניסינו לדחוף קדימה, אבל היה צפוף. חוסר ריכוז בהגנה, לא ידענו להבקיע את המצבים אליהם הגענו וככה נגמר. אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר ואני בטוח שיהיה בסדר" אמר תורג'מן לאחר המשחק הערב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*