החלקת שיער היא הפתרון עבור טיפוח השיער בקיץ

החלקת שיער היא הפתרון עבור טיפוח השיער בקיץ

החלקת שיער

נשים מעניקות חשיבות רבה לכל מה שקשור לנושא השיער שלהן. הן מטפחות אותו מגיל צעיר ונוהגות לבקר בתדירות גבוהה במספרה כדי לשנות תספורת, להוסיף גוונים, לצבוע את השיער או לבצע הליך של החלקה. הטרנד בנושא החלקה סוחף נשים רבות בישראל, לאור הנוחות המקסימלית שהליך זה יוצר ובמיוחד בעונת הקיץ. החלקת שיער מאפשרת לכל אישה להגיע לבריכת השחייה ולים, ליהנות הנאה מלאה ולאחר מכן לחפוף והשיער חוזר לקדמותו, ללא צורך בפאן, או בהגעה למספרה. זהו מהפך לעומת ההתנהלות שהייתה עד לאחרונה ולכן נשים רבות אינן מוותרות על פעולת ההחלקה והן מחדשות אותה אחת לכמה חודשים.

הספרים עוברים השתלמויות מקצועיות כדי לבצע את ההחלקה של השיער במיומנות גבוהה שתשרת את האישה לאורך זמן. בנוסף לכך הם ממליצים לנשים להשתמש בכמה תכשירים איכותיים מובילים לטיפוח השיער כמו שמן מרוקאי אשר משקם את השיער ולאחר השימוש בחומרים הייחודיים בעת החלקת שיער, מדובר בצורך שהוא אקוטי. אפשר לראות לאורך זמן את ההבדלים המהותיים בחיוניותו של השיער לאחר שמשקיעים רבות בטיפוחו באמצעות התכשירים המצוינים, לעומת מראה השיער שאינו עובר טיפוח כמומלץ.

החלקת שיער לקיץ

בעבר נשים בעלות שיער מתולתל או מקורזל אשר רצו להכיר את התחושה של שיער חלק ביצעו החלקת שיער, אך היום חלק ניכר מהאוכלוסייה מבצעות זאת, לא רק עבור שיער חלק אלא גם עבור הנוחות בעובדה שאין צורך להגיע לעיתים תכופות למספרה. התנהלות חדשה זו חוסכת לנשים זמן וגם כסף.

אלו שעדיין לא השתכנעו לבצע החלקת שיער, רואות את חברותיהן יוצאות מהים ולאחר כשעה השיער שלהן שוב חלק לאחר חפיפה. תופעה זו די מדהימה אותן וקיים סיכוי סביר שבסופו של דבר גם הן תבצענה פעולה זו.

פעולת החלקת שיער

לפני שמבצעים החלקת שיער חשוב לקבל המלצה על ספר זה או אחר, כדי להגיע רק למספרה שהספר מנוסה ובעל ידע רב בביצוע החלקה אורגנית שהיא ההחלקה המומלצת לנשים. אם חברות מרוצות מהעבודה שלו וגם יש עליו חוות דעת חיוביות באינטרנט או בקבוצות, אפשר להגיע אליו.

במהלך ההחלקה נמרחים כמה חומרים על השיער על פי סדר ספציפי. לאחר פרק זמן מסוים שנקבע מראש, הספר מוריד את החומר ומורח חומר אחר. כל התהליך אורך כמה שעות. בתום ביצוע החלקת שיער השיער חלק מאד וכדי לשמור על מצבו, ההמלצה היא לא לחפוף אותו אלא לאחר כמה ימים בלבד.

בדרך זו האישה תיהנה משיער חלק לאורך כמה חודשים. לאחר כשישה חודשים ובהתאם לנראותו של השיער ולמצב הצמיחה, תגיע האישה שוב למספרה כדי לבצע החלקה מחודשת עבור השיער שצמח בפרק זמן זה.

עלות החלקת שיער משתנה בין המספרות אך היא נעה בין מאות שקלים ועד מחיר שהוא קצת מעל 1,000 ₪ וזאת בהתאם לאורכו של השיער ולרמת המומחיות של הספר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*