החלקה אורגנית OXO או החלקה יפנית?

החלקה אורגנית OXO או החלקה יפנית?

נשים המחפשות לטפח ולהחליק את השיער שלהן וודאי עסקו לא פעם בשאלה 'איזו החלקה שיער עדיפה?'. ובכן, שאלה זו היא לגמרי אינדיבידואלית מכיוון שיש כיום בשוק כמה סוגי החלקות ולכל אחת מן יתרונות וחסרונות שונים. בנוסף לכך, לא כל ההחלקות עשויות להתאים לכל אחת ורצוי לערוך סקר טרם ביצוע ההחלקה – על מנת שלא לפגוע ולפגום בשיער. כפי שציינו, קיימים לא מעט סוגים של החלקות כאשר שתי ההחלקות היחידות שנשארות לצמיתות ולא יורדות משיער עם החפיפות הן ההחלקה היפנית וההחלקה האורגנית – OXO ORGANIC.

שתי ההחלקות הללו שונות זו מזו בטכניקה שבהן הן מיישרות את השיער, כאשר ההחלקה היפנית שוברת את המבנה הפנימי של השיערה ואילו ההחלקה האורגנית אוקסו תיישר את השיערה בתהליך שהוא לא אגרסיבי ואת ההבדל רואים באופן ההתנהלות היומיומית עם השיער וכמובן בתוצאה.

החלקה יפנית – מידע ופרטים חשובים

אם את חולמת על שיער ארוך וחלק וודאי שמעת והתעניינת בהחלקה היפנית. החלקה זו, כשמה כן היא – מגיעה היישר מיפן ושואבת השראה מעולמן של הנשים האסייתיות. ההחלקה היפנית נעשית במספרות ומכונים לעיצוב שיער ולרוב נעשית על ידי אנשי מקצוע מהתחום. בשונה מרוב ההחלקות הקיימות, החלקה זו קבועה ואיננה דועכת עם חלוף הזמן. לראשונה הופיעה החלקה זו ביפן ופותחה על ידי חברת קוסמטיקה ואופנה. עם חלוף השנים, חברות נוספות החלו לפתח את הנוסחה של ההחלקה היפנית ונוצרו כמה סוגים של החלקה זו. ההבדל בין סוגי ההחלקות הללו נובע בעיקר מן הפורמולה והמרכיבים הספציפיים שהן מכילות אך בכל אחת מהן יש כימיקלים שנועדו ליישר את השיערה.

משך ההחלקה אורך כמספר שעות ולרוב תלוי באורך ובסוג השיער של הלקוחה. שיער פגום עשוי להוות בעיה בטיפול בהחלקה היפנית והיא אינה מתאימה לכל סוגי השיער. בכל אחת מפורמולות ההחלקה היפנית ישנו צורך לשימוש בחומר מנטרל ותוספים כימיים אשר נועדו למתוח את השיער וליישר אותו בצורה אגרסיבית. ישנן החלקות יפניות אשר מתאימות לשיער פגום ומבטיחות שיקום. ההחלקה היפנית נחשבת להחלקה מוכרת בתעשיית טיפוח השיער וחלק מן המספרות אף נותנות אחריות על תוצאות ההחלקה. מחיר ההחלקה משתנה ונקבע על ידי מעצב השיער במספרה בה בחרתן.

החלקת שיער אורגנית – אוקסו אורגניק – מידע ופרטים חשובים

ההחלקה האורגנית מבוססת על נוסחה חדשנית והרכיבים בה  שונים ומגוונים, חלקכם הגדול מגיע מן הטבע. (למשל : אגוז שיאה, שמן דקל, שמן קקאו, תמציות לוונדר ועוד). החלקה זו נחשבת להחלקה ידידותית יותר מן ההחלקות המתחרות. בשונה מההחלקות הקיימות כיום בשוק, תהליך החלקת השיער באמצעות אוקסו אורגניק לא מצריך חימום השיער כשחומר ההחלקה מצוי עליו. כלומר, חומר ההחלקה של OXO נשטף מן השיער ב-100% לפני שמעצב השיער מתחיל לעבוד עם מחליק שיער. בשל כך, ההחלקה האורגנית נחשבת להחלקת שיער מומלצת לנשים בהיריון ונשים מניקות מכיוון שהתהליך אינו כולל שחרור אדים, ריחות בעייתים או עשן. משך התהליך הוא כמספר שעות ותלוי באורך השיער של הלקוחה ובמיומנות של הספר בעבודתו עם מחליק. מדובר בתהליך הרבה יותר ידידותי וההחלקה האורגנית OXO רשומה ב-FDA.

ההחלקה האורגנית מבטיחה כי היא מתאימה לכל סוגי השיער ואף יעילה מאוד למי שסובלת משיער יבש או פגום. באוקסו אורגניק קיים רכיב שנועד לשקם את השיער ובשל כך מובטח לכן טיפול הכולל גם החלקת שיער וגם שיקום שיער.

השוואת שיטות להחלקת שיער – החלקה אורגנית VS החלקה יפנית

שתי ההחלקות הללו מבטיחות שיקום של שיער פגום ובמקביל שתיהן נחשבות להחלקות קבועות שלא מצריכות חזרה למספרה לטיפול נוסף. תחזוק ההחלקה היפנית מסובך יותר מן התחזוק של ההחלקה האורגנית מכיוון שבסיום התהליך יש לשמור על השיער למשך מספר ימים כשהוא מיושר, לא לאסוף או לחפוף. ההחלקה האורגנית מאפשרת איסוף של השיער, חפיפה, שחייה במי ים ובבריכה ולמעשה לא קיימים איסורים מיוחדים. שם ההחלקה האורגנית וגם היפנית נחשבות לפופלריות אך שתיהן שונות באופן משמעותי. כמו כן, שתי ההחלקות נעשות במספרות המורשות וחשוב לוודא כי הספר אכן משתמש בחומר המקורי על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

למידע נוסף באתר הרשמי: https://www.oxoorganic.com/

קמפיין באים בטוב - ספטמבר 2017

קמפיין באים בטוב – ספטמבר 2017

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*