החיפוש אחר הריצוף המושלם

החיפוש אחר הריצוף המושלם

כולנו מחפשים את הריצוף המושלם עבור הבית שלנו, למשל מרצפות לבית החדש שנרצה לבנות או לאחר שיפוץ. הריצוף הוא חלק מהותי מהעיצוב של הבית, הוא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לבית כלשהו, ולכן חשוב להשקיע בריצוף איכותי ומרשים. חשוב גם לבחור ריצוף איכותי אשר הלכלוך לא יבלוט בו למראית עין, במיוחד בבית עם ילדים, ולכן במקרה כזה נבחר ריצוף בצבע מתאים, אשר יתאים לשאר הגוונים בחלל החדר, ושגם לא יבלוט בכל פיסת לכלוך שתונח עליו. גוונים אפורים שהם לא כהים מדי או לא בהירים מדי, למשל, יכולים להיות מושלמים לריצוף שהוא גם מרשים בחזות החיצונית שלו, וגם אפקטיבי מבחינת ריצוף שלא כל פיסת לכלוך ישר תבלוט עליו. כמובן שיש לבחור ריצוף שיתאים לחלל הכללי ולאווירה של הבית, כדי להתאים ריצוף שיהיה מושלם לבית כולו, ושגם האנשים שגרים בתוכו יאהבו את סגנון העיצוב של הריצוף הספציפי שבחרו.

ריצוף על ידי קרמיקה: מה זה אומר?

ריצוף על ידי קרמיקה הוא אחד מסוגי הריצוף הנפוצים ביותר והאהודים ביותר בארץ ובעולם. הקרמיקה היא חומר מוצק איכותי, המשלב בתוכו מספר חומרים בעלי תכונות ייחודיות, המעניקים לו יציבות וקשיחות מופתית. רוב הקרמיקות אינן מוליכות זרם חשמל והן חזקות ויציבות, כך שקשה לשבור אותן או לשנות את הצורה שלהן, אפילו בטמפרטורות גבוהות למדי. בשל כך זה הופך את הקרמיקה למוצר מועדף ומבוקש בתחום הריצוף. החוזק והנראות המרשימה של הקרמיקה מעניקות לה יתרון עיצובי ופרקטי מבחינת העדפתה כמוצר לריצוף איכותי במגוון חללים בבית או במשרד.

אלו סוגים של קרמיקה ישנם ומה היתרון שלהם?

קיימים סוגים שונים של קרמיקות כגון גרניט פורצלן. כשמדובר על אריחי קרמיקה אז בדרך כלל מעדיפים את הסוג של פורצלן. הסיבה להעדפה של סוגים אלו היא החוזק שלהם, עמידותם בטמפרטורות גבוהות, עמידותם בפני מים ועמידותם בפני שחיקה עם הזמן, וקשיחותם המופתית, אשר נותנת להם יתרון בריצוף בכל חדר בבית, גם בסלון וגם במטבח וגם בחדרי השירותים והמקלחת. כל חדר בבית יוכל להתאים לריצוף על ידי סוגיה השונים של קרמיקה, ועל כל יתרונותיה הרבים. בשל כך, בתים רבים וכן משרדים, יעדיפו לבחור בריצוף של קרמיקה למרצפות שלהם. קיימים סוגים שונים של קרמיקות, וכאמור גרניט פורצלן נחשב לסוג ריצוף מבוקש במיוחד, במטבחים, בסלון, בחדרי אמבטיה, שירותים ומקלחות.

היכן ניתן למצוא ריצוף קרמיקה מושלם?

ניתן למצוא בחנויות המתמחות בריצוף,  קיימות חנויות מגוונות כאלו ברחבי הארץ, וגם ברשת האינטרנט, מבחר של אפשרויות לריצוף הבית. תוכלו למצוא מגוון של סוגי קרמיקה ואפשרויות אחרות לריצוף הבית, למשל בסלון או במטבח, או בכל חדר בבית. תוכלו למצוא אונליין מגוון של דוגמאות מרהיבות ביופיין למרצפות מרשימות, במגוון של צבעים ומרקמים. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הריצוף שאתם אוהבים, שאותו תרצו בבית הפרטי שלכם. מומלץ לשלב ריצוף המתאים בגוונים לשאר חלל הבית, ושעדיין יהיה מיוחד ויפה בצבעים ובשילובו עם המטבח או עם הסלון בבית. התאמה מקסימלית של הריצוף לשאר חלקי הבית יתרום לגיוון עיצובי ייחודי ומרשים בתוך הבית. ריצוף מרשים ביופיו יביא למחמאות מכל אורח שייכנס אליכם הביתה, ולכן שווה להשקיע בבחירה של ריצוף איכותי ומושקע, שהוא גם חזק ויציב, ובצבע מתאים, וכך תרוויחו ריצוף מושלם בבית הפרטי שלכם או במשרד בו אתם עובדים. תוכלו להתייעץ עם מעצבים לגבי סוג הריצוף המתאים בבית או במשרד שלכם, ולאחר מכן תבחרו את הריצוף המושלם שאתם אוהבים.

צילום: Shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*