הזמנת אריזות קרטון למזון לעסק – על מה חשוב להקפיד?

הזמנת אריזות קרטון למזון לעסק – על מה חשוב להקפיד?

בתי עסק אשר מוכרים מוצרי מזון, מכל סוג שהוא, חייבים לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של מוצרים אלו בבואם לרכוש את האריזות עבור אותם מוצרים. זה נכון הן לגבי מפעל המשווק מזון קפוא, דוכן אשר מוכר מזון מהיר לעוברים ולשבים או חנות המוכרת מוצרי מזון שונים אותם לוקחים הלקוחות הביתה. מהן הפונקציות השונות שיכולות וצריכות למלא אריזות קרטון למזון, וכיצד יכול כל עסק בתחום להרוויח כתוצאה מהזמנה של אריזות איכותיות ומתאימות?

לא רק שמירה על המוצר עצמו – יתרונות אפשריים של אריזות איכותיות למוצרי מזון

כמובן שאחת הפונקציות המתבקשות והברורות ביותר שאמורות למלא אריזות בהן מוכרים מוצרי מזון, דוגמת קרטונים לפיצה או אריזות של מוצרים הנמכרים בסופר, היא שמירה על המוצר עצמו. אריזה טובה תגן על המוצר מפני הטלטלות והחבטות השונות שהוא עשוי לספוג במהלך הדרך הארוכה והמפותלת מהמפעל ועד לבית הלקוח, ובמקרים מסוימים גם תסייע לשמור על הטריות והטמפרטורה של המוצר, כמו כאמור בדוגמה של קרטונים לפיצה.

אך אריזות קרטון למזון יכולות לעשות כיום הרבה יותר מאשר לשמור על המוצר במהלך דרכו אל הלקוח – אריזות קרטון למזון משמשות כיום בפועל גם לצרכים שיווקיים שונים. ניתן כיום לעצב ולמתג כל אריזה בעלות מינימאלית (ולכן יכלים לעשות זאת גם עסקים קטנים ומתחילים אשר מזמינים אריזות בכמויות קטנות יחסית), וכך ליהנות מיתרון שיווקי משמעותי עבור אותו בית עסק.

קרטון ממותג משרת את בית העסק המייצר את המוצר במגוון דרכים שונות – הוא מסייע בבניית המותג ובבניית הזדהות בקרב קהל הצרכנים עם אותו מותג (באמצעות שימוש בצבעים המזוהים עם אותו עסק, לוגו, פונט המזוהה עימו וכיוצ"ב), הוא מאפשר להעביר מידע רב וחשוב ללקוח (מוצרים נוספים בסדרה אותם הוא עשוי לאהוב, דרכי יצירת קשר עם העסק, מידע חיובי על המוצר ו/או על בית העסק עצמו וכו') ועוד. עבודה עם קרטון ממותג למכירת מוצרי העסק היא פעולה מתבקשת ביותר כיום, במיוחד בהתחשב ביחס עלות – תועלת של מהלך מסוג זה.

הקפדה על אריזות איכותיות וקרטון המתאים למאפייני המוצר

על מה עוד חשוב להקפיד ולקחת בחשבון בכל הנוגע להזמנת אריזות לעסק, בפרט אריזות קרטון למזון ואריזות קרטון ממותג מסוגים שונים?

חשוב שהאריזות לא רק יהיו ממותגות יפה ובצורה אסתטית ומרשימה, אלא גם יהיו איכותיות ויתאימו לסוג המוצר עבורו הן מיועדות. כלומר, נרצה לבחור בסוג הקרטון הספציפי המתאים למוצר זה. קיימים כמה סוגים שונים של אריזות קרטון שיכולות להתאים למוצרי מזון. עבור מוצרים אותם אנו מוכרים טריים ורוצים כי יישארו חמים עד לבית הלקוח נרצה להשתמש בסוגים מסוימים של קרטון (כמו במקרה של קרטונים לפיצה או אריזות קרטון למזון מהיר), בעוד עבור מוצרי מזון מוקפאים נרצה קרטון מסוג אחר ומתאים יותר.

כלומר, לכל סוג מוצר מזון סוג אריזות קרטון המתאים לו יותר, וכדאי לבצע את הבחירה בהתייעצות עם אנשי מקצוע, הן מהעסק שלכם (המייצר את מוצר המזון) והן מהחברה המייצרת ומוכרת לכם את אריזות הקרטון.

לקטלוג קרטון ממותג היכנסו לדף https://www.kartonim.co.il/catalog/branded-cardboard-packaging/ באתר פרי חשיבה – אריזות קרטון ממותגות ומעוצבות בהתאמה אישית ללקוח.

קרדיט: פרי חשיבה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*