הזמנה בטוחה של מנעולן

הזמנה בטוחה של מנעולן

בעלי מקצוע רבים משאירים מגנטים על הדלת. חלקם הם באמת בעלי מקצוע אמינים לכל דבר, בעוד שאחרים הם אנשים שעובדים בלי רישיון או כאלה ששומרים על פרופיל נמוך ע"י פרסום כללי בצורה זו. כאשר מדובר בהזמנת מנעולן באשדודבהחלט שלא מומלץ להזמין אחד בצורה כזו, אלא רק לאחר שבדקתם שיש לו נוכחות אינטרנטית. חפשו אותו דרך גוגל, בדקו  את האתר שלו ותראו שמדובר בעסק אמיתי ולא של איזה חברה שלא ניתן לקבל פרטים על מי שהקים אותה. תקראו את דף האודות ואת ההמלצות. לאחר מכן חפשו מידע לפי השם שלו ושם העסק. במיוחד מומלץ להזמין מנעולנים שהופיעו בתכנית "יצאת צדיק" של חיים הכט. זוהי הדרך הכי טובה לדעת שמדובר בבעל מקצוע אמין.

קבלת הצעת מחיר בטלפון

כאמור, לפעמים הזול עלול לצאת למעשה היקר. בקשו הצעת מחיר ממספר מנעולנים. אחד מהם מציע מחיר זול במיוחד? זה עלול להיות סימן לעבודה חובבנית ואפילו לעבודה שתחולל נזק. לא אחת מנעולנים נאלצו לתקן נזקים של אחרים שלא טיפלו בתקלה בצורה נכונה. כמו כן, אם לא תבררו את המחיר, ותחכו עד שהוא יציג לכם אותו לאחר התיקון, מנעולן לא אמין עלול לנפח לכם אותו ולהציג לכם מכיר כפול. לכן, כבר בשיחת הטלפון, פרטו כמה שיותר על התקלה ובקשו מהמנעולן לקבל הצעת מחיר.

תעודות

כדי לעסוק בתחום המנעולנות, על בעל המקצוע להיות ללא עבר פלילי, בעל תעודת יושר ואישור ממשטרת ישראל לעסוק במקצוע. אחרת כל אחד יכול להתחזות למנעולן כדי לפרוץ לדירה שלכם. כאשר תזמינו אותו הוא יבקש מכם תעודת זהות כדי לדעת שאתם הבעלים של הנכס או של הרכב. לכן גם לכם יש את הזכות לבקש ממנו את כל התעודות הדרושות על מנת לוודא שמדובר במקצוען אמין.

טיפ: ישנם מנעולנים שמקבלים קריאות מהמשטרה לעזור להם בעבודתם. אלה הם המנעולנים הכי אמינים ולכן כדאי להעדיף אותם

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*