הזדמנות אחרונה לחזור לליגה.

הזדמנות אחרונה לחזור לליגה.

ביום שני בערב תעלה אשדוד למשחק של להיות או לחדול, גם נכון להיום מצבה של אשדוד מורכב ומסובך כשהיא מספקת אחוז הצלחה של 12.5% או כישלון של 87.5% אם אתם מהצד הפסימי של המפה, אחוזים שבשפה פשוטה מתורגמים ל-2 ניצחונות ו-14 הפסדים.

ברור לגמרי שמדובר בשנה הכי קשה של אשדוד בכל פרמטר, גם מבחינת אחוזי התפוסה של קהל הצופים עומדת הקבוצה על ממוצע של כמעט שליש אולם מלא ומשבר מתמשך מול ארגון האוהדים.

חזרתו של פול סטול נטעה לא מעט תקוות בלב אוהדי הקבוצה והנהלתה, היה חסר מנהיג, הגיע מנהיג אבל משהו עדיין לא קורה ופול סטול עדין לא מביא את הקסם. אחרי תצוגת הנפל בארנה עם סך נקודות ששבר עוד שיא שלילי (51 נק׳ במשחק) מגיעה הקבוצה חבולה ככל שתהיה לאחד ממשחקיה המשמעותיים בכל שנותיה בליגה הבכירה.

מכאן זה באמת להיות או לחדול, רבים וטובים הספידו כבר את הקבוצה בהנחה שהיא סיימה את הליגה כיורדת הפוטנציאלית אך בשנה ללא הסחות דעת מפלייאוף, גביע או ציפיות מוגזמות, עם מאמן מנוסה ועם רוח חדשה משהו יכול לקרות, מדובר בנס לכל דבר ועניין אבל להישאר ליגה כשעוד חצי עונה לפנינו זה ישים, לפחות מבחינה תיאורטית.

כל זה יכול לקרות במידה ומול אילת, בשני בערב משהו גדול קורה. מילים דומות נכתבו לפני המשחק מול נהריה לפני שבועיים אבל כולנו זוכרים איך זה הסתיים.

היכל הקריה  |   19:30  |  יום שני, 27.1.20

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*