הותר לפרסום: שקד דרור בן 31 מאשדוד הואשם היום ברצח חברו, ישראל מלכה ז״ל

הותר לפרסום: שקד דרור בן 31 מאשדוד הואשם היום ברצח חברו, ישראל מלכה ז״ל

לאחר תקופה ארוכה שבו אסרה המשטרה לפרסם עדויות או כל מידע שישבש את החקירה האינטנסיבית של המשטרה הותר היום לפרסום ששקד דרור בן 31 מאשדוד הוא האשם היום ברצח חברו, ישראל מלכה בן 25 מאשקלון, ב-7 בספטמבר 2017.

הרצח התרחש בסביבות השעה שמונה בערב. לפי כתב האישום, דרור הגיע רכוב על אופנוע גנוב כשפניו רעולים, ירד ממנו, ופתח מטווח אפס כפי שרואים בבירור בסרטון של מצלמת האבטחה לעבר מלכה שישב ברכב של גיסו באש מאקדח שהיה גם כן גנוב.

באותה שעה מכונית הסקודה של מלכה עמדה ברמזור בצומת הרחובות בני ברית וירושלים. מלכה ישב במושב הנוסע ומי שנהג במכונית היה גיסו, לידור לוסקי. מיד עם ביצוע הירי ביצעה הסקודה הימלטות מהירה כנגד כיוון התנועה ובאמצע רמזור אדום מה שרק במזל לא הביא לתאונה וקורבנות נוספים.

לפי כתב האישום דרור ירה לעבר מלכה שלושה כדורים מטווח אפס דרך השמשה. לוסקי המבוהל פתח בנסיעה, ביצע פניית פרסה וניסה להזעיק עזרה. אך מלכה מת כעבור זמן קצר. דרור עצמו עלה על האופנוע ונמלט. לאחר מכן החביא את האופנוע ברחוב מקלנבורג כשהוא מכוסה ובסמוך גם החביא את האקדח שהיה טעון.

מלכה היה אשדודי שעבר לאשקלון. הוא הותיר אחריו רעיה, מאי-מוריה ושני ילדים.

בפרקליטות מחוז דרום ביקשו להאריך את מעצרו של דרור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט אלון אינפלד מבית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה לפני זמן קצר על הארכת המעצר עד להחלטה אחרת.

לפי הבקשה שהגישה עוה"ד טל אדיר כהן מהפרקליטות, דרור נמלט לאחר הרצח והיה דרוש לחקירה עד שהסגיר עצמו. לאיש יש עבר פלילי רב והוא שמר על זכות השתיקה בחקירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*