הוארך מעצרם של הנערים החשודים באונס

הוארך מעצרם של הנערים החשודים באונס

בית משפט השלום באשקלון האריך אתמול (ג') את מעצרם של ארבעה קטינים בני 15 שעל פי החשד קיימו כמה פעמים יחסי מין עם בת גילם, תיעדו את המעשים והפיצו את הסרטונים. ביום ראשון האחרון נעצרו חשודים נוספים בפרשייה. בסך הכל, נעצרו עד כה שישה חשודים במעשה ובמשטרת אשדוד מעריכים כי יהיו מעצרים נוספים.

הנערה, בת 14 וחצי, תלמידת פנימייה בעיר הייתה בקשר עם בן גילה המתגורר בשכונתה. על פי החשד במספר הזדמנויות במהלך החודשים האחרונים הוא הוביל אותה למקלטים שונים בעיר, ושם אילץ אותה לקיים יחסי מין איתו ועם חבריו. הנערים תיעדו את המעשים והפיצו את הסרטונים בין קבוצות הווטסאפ.

מסכת ההתעללות נחשפה ביום חמישי האחרון, כאשר אחד הסרטונים הגיע אל מנהל הפנימייה בה חוסה הנערה, וזה פנה לעובדת הסוציאלית שעירבה את המשטרה. החוקרים במחלקת הנוער במשטרת אשדוד מייחסים לנערים עברות של בעילה באיומים. החקירה נמצאת בתחילתה ובמשטרה מתייחסים אליה בחומרה רבה. "מדובר בעברות חמורות, ועל כך יעידו המעצרים הלא שגרתיים של נערים צעירים ללא עבר פלילי", אמרו במשטרה.
עו"ד ורד שלו שמייצגת יחד עם אריק שלו את הנערה מסרה כי "מדובר בפרשה מזעזעת של ניצול ילדה בת 14 שלא נראה כי גילה גדול מ-11. זהו אונס מתמשך שנעשה על ידי קבוצת חברים שהיה לה מנהיג בו הנערה הייתה מאוהבת,

והוא התנה את המשך הקשר עמו בכך שהיא תשכב עם החברים שלו בו זמנית במקלטים שונים בעיר. המעשים נעשו כשהנערה יצאה לחופשות מהפנימייה לבית אימה, ולאחר כל פעם הם הפיצו את האירוע  בווטסאפ".
עוד היא הוסיפה כי: "חייה של המתלוננת נהרסו קליל, היא לא תוכל לשוב להתגורר באזור מגוריה, הסרטונים הופצו בכל העיר". מנגד עו"ד עופרה סיבוני מהסנגוריה הציבורית המייצגת את אחד החשודים מסרה כי "מדובר במקרה מורכב שבו קטינים קיימו יחסי מין מרצון. מקרה זה דורש פעולות במישור הטיפולי והחברתי, ולא בהליך פלילי".
שני החשודים שנעצרו ביום ראשון הגישו ערר המתנהל כעת בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בנוגע להארכת מעצרם. והנערה הגיעה אתמול (ג') בפעם השנייה למסור את גרסתה במשטרה.

באדיבות nrg

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*